کوثری: برخی از کاندیداها متاسفانه فرهنگ را زیر سوال‌ می‌برند



نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم از کاندیداها انتظار دارند در مناظره فرهنگی برنامه های خود را در این حوزه بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی برای جامعه تبیین کنند.

اسماعیل کوثری در گفت‌وگوی زنده با برنامه استودیو مثبت و منفی پلاس ایسنا، ضمن ارزیابی از صحبت‌های کاندیداها در سومین دور از مناظرات انتخاباتی با محوریت موضوعات فرهنگی، بیان کرد:  با درود و سلام به ارواح پاک شهدا باید عرض کنم خدمت شما که برخی از کاندیداها دارند مطالبی را بیان می کنند که عیب ها و ایراداتی دارد و برخی ها نیز نکات مثبتی را در حوزه فرهنگی یادآوری می‌کنند اما برخی از کاندیداها نیز متاسفانه دارند فرهنگ را زیر سوال‌ می‌برند.

وی اظهار کرد: انگار که بحث این است که باز گردند به قبل از انقلاب. از نگاه بنده باید توجه ویژه به مسائل فرهنگی داشته باشیم. کاندیداها باید بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی در این حوزه برنامه‌ریزی کرده و برنامه‌های خود را برای مردم تبیین کنند. نباید محور برنامه‌های کاندیداها، فرهنگ غیر خودی قرار گیرد. فلذا اینجاست که از نظر بنده باید خیلی به مسائل فرهنگی توجه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نباید در جامعه تنش ایجاد کرد. همه کاندیداها باید نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگی داشته و برنامه‌محور در این زمینه گام بردارند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید