رویترز: گزارشی درباره حمله قریب‌الوقوع اسرائیل به لبنان منتشر نکرده‌ایم



خبرگزاری رویترز اعلام کرد گزارش‌های ادعایی در رسانه‌های اجتماعی با نقل قول از این خبرگزاری درباره اینکه رژیم صهیونیستی قصد حمله به لبنان در عرض ۴۸ ساعت آینده را دارد، تکذیب می‌کند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رویترز مطالب مطرح شده در رسانه‌های اجتماعی درباره اینکه این خبرگزاری از حمله رژیم صهیونیستی به لبنان در عرض ۴۸ ساعت آینده خبر داده را تکذیب کرد.

یک سخنگوی خبرگزاری رویترز گفت: «هر گونه ادعا درباره گزارش دادن رویترز درباره اینکه اسرائیل در عرض ۴۸ ساعت آینده به لبنان حمله خواهد کرد کذب هستند. رویترز چنین مطلبی را گزارش نکرده است.»

به‌تازگی رجزخوانی‌های جنگ‌طلبانه مقامات تل‌آویو علیه حزب‌الله به اوج خود رسیده است. ارتش صهیونیستی که پس از ۹ ماه جنگ هنوز نتوانسته از پس رزمندگان کم‌تعداد حماس در جغرافیای محدود غزه و آن هم با سلاح‌های محدودی که آن‌ها در اختیار دارند، برآید، حال مدعی است طرح حمله به لبنان را تکمیل کرده و درصدد اجرای آن است.

این موضوع البته با واکنش صریح دبیرکل حزب‌الله لبنان مواجه شد. سیدحسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود با ارسال پیام‌های کددار قوی‌ به دشمن، نشان داد در زمینه این تهدیدات آگاهی و اشراف کاملی دارد. وی با هدف بر حذر داشتن اشغالگران از ماجراجویی درباره لبنان گفت: ما از مقرهای نظامی و حساس اسرائیل اطلاع کامل داریم؛ حزب‌الله به دنبال گسترش جنگ نیست اما در صورت تحمیل نبرد، آن‌ها باید از زمین، هوا و دریا منتظر ما باشند.

همزمان سی‌ان‌ان روز گذشته افشا کرد مقامات ارشد آمریکا به تل‌آویو اطمینان داده‌اند در صورتی که اسرائیل و حزب‌الله وارد جنگی فراگیر شوند، دولت بایدن آماده است به‌طور کامل از متحدش حمایت کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید