مهمونی غدیر و فعالیت موکبی که ۱۹ مدرسه ساخته است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



حسن کارخانه مدیر اجرایی موکب شهدای تفحص در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برپایی این موکب در مهمانی کیلومتری غدیر ۱۴۰۳ گفت: موکب شهدای تفحص که در مناسبت‌های مذهبی به خصوص ایام اربعین در داخل و خارج از ایران با توزیع غذای گرم و شیرینی و شربت به دوستداران اهل بیت (ع) خدمت می‌کند با حضور در مهمانی غدیر نیز مشغول خدمت به محبان امیرالمومنین (ع) خواهد بود.

وی افزود: در این موکب امروز سه شنبه ۵ تیر با حضور ۱۵۰ خادم برادر و ۲۰۰ خادم خواهر، ۱۰ هزار بستنی، ۲۰ هزار ساندویچ، ۲۰ هزار سیب زمینی سرخ کرده و ۵۰ هزار لیوان شربت توزیع می‌شود. جشن غدیر تأثیر فراوانی در شادابی و نشاط جامعه دارد و معجزات فراوانی را در مسیر این مهمانی مشاهده کرده ام.

کارخانه گفت: موکب شهدای تفحص که سال ۱۳۸۰ تأسیس شده است علاوه بر خدمت رسانی در مناسبت‌های مذهبی و ملی در مناطق محروم نیز حضور فعال دارد و در سال به ساخت یک مدرسه می‌پردازد و تاکنون ۱۹ مدرسه ساخته است. همچنین بیش از ۳۵۰ جهیزیه به عروس و دامادهای مناطق محروم تقدیم کرده است. انشاالله این نوکری ها در دفتر اعمال ما ثبت بشود و در آن دنیا دستگیرمان باشد و به رفقای شهیدمان بپیوندیم.

دیدگاهتان را بنویسید