جلیلی و قالیباف تصمیم تاریخی در جهت اجماع سازی بگیرند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی با انتشار پیامی ضمن تقدیر از قاضی زاده هاشمی و زاکانی که به نفع جبهه انقلاب از ادامه رقابت‌های انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انصراف دادند از قالیباف و جلیلی خواست یک تصمیم تاریخی در جهت اجماع سازی جبهه انقلاب اتخاذ کنند.

پیام آیت الله عباس کعبی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران عزیز حضرت مستطاب آقای دکتر زاکانی دام عزه و حضرت مستطاب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی دام عزه

از حضور انقلابی و جدی آن برادران بزرگوار در میدان انتخابات ریاست جمهوری و جهاد تبیین ضرورت تداوم خط شهید آیت الله رئیسی اعلی الله مقامه و نیز بصیرت آفرینی و روشنگری در مناظره‌ها و همچنین انصراف مجاهدانه و فداکارانه در جهت موفقیت جبهه انقلاب؛ سپاسگزاری و قدرشناسی می‌نمایم.

بی شک این حضور فعال در میدان از حسنات ماندگار و عمل صالح مهم سیاسی در کارنامه شما ثبت می‌شود و همه نیروهای انقلاب قدر لحظه شناسی و ایثار و فداکاری شما بزرگواران را می‌دانند و همت شما را ارج می نهند.

انتظار آن است که حضرات آقایان دکتر قالیباف و دکتر جلیلی تصمیم تاریخی در جهت اجماع جبهه انقلاب بر اساس فرایند و ضوابط اجماع سازی مورد توافق بگیرند. امید است همت و تلاش بزرگان و مساعی حمیده انجام شده و در حال انجام دلسوزان جبهه انقلاب با درک لحظه‌ها و مخاطرات و موقیعیت تاریخی به سرانجام خوشی منجر گردد والله من وراء القصد وهو ولی التوفیق

دیدگاهتان را بنویسید