زیرساخت مخابرات و دیتای فاز ۳ پارک فناوری پردیس به بهره‌برداری رسید



زیرساخت مخابرات و دیتا در فاز سه پارک فناوری پردیس از خردادماه سال جاری آماده بهره‌برداری و ارائه خدمات به شرکت‌های عضو پارک شده است.

به گزارش ایسنا، حمید خردنیا، معاون معاون فنی و مهندسی پارک فناوری پردیس در این خصوص گفت: با اجرای زیرساخت فیبرنوری به طول ۲۹ هزار و ۲۰۰ متر، ساخت مرکز مخابرات مستقل در پردیس کارآفرینی و اتصال آن به شبکه فیبرنوری کشوری، امکان واگذاری انواع سرویس مخابراتی در این فاز فراهم شد.

خردنیا در خصوص روند اجرای این پروژه، افزود: پروژه زیرساخت مخابرات فاز سه پارک فناوری پردیس در مرداد ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و پس از عملیات اجرایی و انتخاب اپراتور و بهره‌بردار نهایی، در خردادماه سال جاری به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: این پروژه شامل عملیات کابل‌کشی فیبر نوری به طول حدودی ۲۹ کیلومتر بوده که دستاورد آن ایجاد امکان ارائه خدمات مخابرات و دیتا (خط تلفن، اینترنت با پهنای باند یک ترابایت، VPLS، MPLS، SIP TRUNK و …) به کلیه قطعات واقع در فاز سه پارک فناوری است.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، واحدهای فناور مستقر در فاز ۳ پارک فناوری پردیس می‌توانند درخواست خود را با ذکر نوع و تعداد سرویس مخابراتی مورد نیاز، آدرس دقیق شرکت، نام و شماره نماینده فنی برای اداره‌کل نگهداری و تعمیرات پارک فناوری پردیس از طریق ایمیل دبیرخانه پارک به آدرس dabirkhane@techpark.ir ارسال کنند. همچنین این واحدها می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۶۲۵۰۲۵۰ داخلی ۲۴۲۴ تماس بگیرند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید