نوزدهمین نشست عصرانه کتاب برگزار می‌شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه بعدی سلسله نشست‌های «روایت پیشرفت» با موضوع کتاب «شکار هیولا» نوشته محمد سرشار توسط مرکز مطالعات راهبردی ژرفا و اندیشکده‌ هنر و رسانه (میز کتاب)، با همکاری «میز روایت پیشرفت» و «مدرسه روایت ایران» چهارشنبه ۱۳ تیر در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار می‌شود.

در این نشست ادبی محمد سرشار نویسنده‌ کتابِ «شکار هیولا» و مسعود آذرباد منتقد و نویسنده حضور داشته و پیرامونِ کتابِ شکار هیولا نظراتی را ارائه می‌کنند.کتاب شکار هیولا نوشته محمد سرشار توسط نشر معارف منتشر شده است.

این کتاب داستان مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکایی با نام آر کیو ۱۷۰ با اسم مستعار هیولا است؛ از زمانی که تولید شد تا زمانی که به خاطر مأموریتی سرّی وارد ایران و توسط نیروهای ایرانی شکار شد. در این داستان، خود آر کیو ۱۷۰ از زبان خودش این ماجرا را برای نوجوانان تعریف می‌کند. از نکات بارز این اثر تزریق حس عزت و غرور ملی به نوجوان ایرانی است.

نوزدهمین نشست عصرانه کتاب با موضوع کتابِ «شکار هیولا» فردا چهارشنبه ۱۳ تیر از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ در مرکز مطالعات راهبردی ژرفا به نشانی خیابان انقلاب، تقاطع خیابان انقلاب و حافظ، چهارراه کالج، بن‌بست هلال احمر، پلاک ۳ برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید