پزشکیان: هدررفت مصرف انرژی داریم/جلیلی: مردم در مدیریت مصرف انرژی مشارکت کنند



دو کاندیدای راه‌یافته به مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین مناظره رو در رو به پرسش های اقتصادی پاسخ دادند.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی دو کاندیدای راه‌یافته به مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین مناظره رو در روی یکدیگر پاسخگوی سوالات اقتصادی هستند.

در ادامه مناظره، مجری این سوال را درباره حوزه انرژی پرسید که ناترازی انرژی و افزایش قیمت حامل های انرژی یکی از دیدگاه ها است و مساله قیمت انرژی از موضوعات مردم است؛ آقای پزشکیان شما در یک جلسه دانشجویی اشاره کردید که قیمت بنزین به نرخ بازار آزاد یعنی ۲۵ هزار تومان آورده شود و رئیس ستاد شما هم به این موضوع اشاره داشته است؛ آیا نظر شما همان نظر قبل است یا تغییر کرده است؟

پزشکیان در پاسخ گفت: ابتدا لازم است این را بگوییم که اکنون دولت با تمام استانداران و بخشداران و دهیاران برای آقای جلیلی کار می کنند و گاها یک عده ای را تهدید می کنند که اگر رای ندهید چه می شود.

.پزشکیان خاطرنشان کرد: هدررفت مصرف انرژی داریم و باید عدالت برقرار شود.

جلیلی در این خصوص گفت: باید در خصوص ناترازی انرژی برنامه داشته باشیم و از مردم کمک بگیریم و مردم را در مدیریت مصرف انرژی مشارکت دهیم.

ادامه دارد …

دیدگاهتان را بنویسید