آصفری: جلیلی متناسب با واقعیت‌های جامعه در مناظره صحبت کرد



یک کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: از نگاه بنده آقای جلیلی در مناظره دیشب بیشتر توانست برنامه های خود را در حوزه های مسکن، انرژی و یارانه‌ها به مردم ارائه کند و آقای پزشکیان حتی صحبت‌های کارشناس‌های خود را انکار کرد.

محمدحسن آصفری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مناظره شب گذشته دو کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: دیشب کاملا همه چیز مشخص شد و مردم نیز می توانند قضاوت کنند که کدام یک از کاندیداها داری برنامه و ایده بود و آرمانی حرف نمی‌زد. این آقای جلیلی بود که در مناظره شب گذشته متناسب با واقعیت‌های جامعه صحبت کرد و توانمندی های کشور را به خوبی می شناخت.

وی در ادامه اظهار کرد: آقای جلیلی برای حل مسائل کار کارشناسی انجام داده بود و با برنامه‌هایی که داشت به سوالات پاسخ می داد. از نگاه بنده آقای جلیلی بیشتر توانست برنامه‌های خود را در حوزه‌های مسکن، انرژی و یارانه‌ها به مردم ارائه کند. اینکه آقای پزشکیان موضوعات را به آینده واگذار کرد خودش یک سال زمان خواهد برد. آقای پزشکیان دلش می‌خواست که کاری انجام دهد اما برنامه‌ای برای حل مسائل نداشت.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: آقای پزشکیان برنامه‌ای که بخواهد دنبال کند نداشت. یکی از ایرادات دیگری که دیشب وجود داشت این بود که آقای پزشکیان در مناظره حتی یاران خود را رد می کرد. حتی حرف‌هایی که از سوی این افراد زده شده بود را انکار می کرد و قبول نداشت. این نشان می دهد که یک ناهماهنگی از الان در تیم آقای پزشکیان وجود داشته و حت شناخت کافی از تیم خود نداشت. این رفتار و رویکرد برای رئیس جمهور مشکل آفرین خواهد شد. افرادی که فردا قرار است وزیر دولت آقای پزشکیان شوند اما آقای پزشکیان در همین ابتدای کار نظرات آنان را رد و انکار می کرد، فردا منشا اختلاف در دولت خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر عدم اطلاع آقای پزشکیان از برخی مسائل را شاهد بودیم. این ناهماهنگی ها و عدم اطلاع داشتن‌ها قطعا آسیب‌زا خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید