برگزاری کارگاه چاپ دستی در ارسباران و نمایشگاه «نگاتیو» در امید – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه آموزش چاپ دستی روی لینولئوم چهارشنبه ۲۰ تیر ساعت ۱۴ به صورت رایگان در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

ورق لینولئوم، مغار، رنگ افست، غلتک، پالت صاف، کاغذ یا مقوا، کاربن، طرح، مداد و پاک کن لوازم مورد نیاز برای شرکت در این کارگاه آموزشی است.

فاطمه گرامی‌پور هنرمند تجسمی و استاد دانشگاه، مدرس این کارگاه خواهد بود. وی عضو دبیرخانه کشوری چاپ، مدرس دانشگاه‌های فنی حرفه‌ای، آزاد، غیرانتفاعی و فرهنگیان و داور جشنواره‌های استانی و کشوری متعددی بوده است و سابقه شرکت در بیش از ۳۰ نمایشگاه گروهی و برگزاری یک نمایشگاه انفرادی را در کارنامه هنری‌اش دارد.

برای ثبت‌نام رایگان در این کارگاه آموزشی می‌توانید با شماره ۲۲۸۷۳۳۹۹ تماس بگیرید. نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا، کوچه عقاب واقع شده است.

برگزاری نمایشگاه گروهی عکس «نگاتیو»

همچنین، نمایشگاه گروهی عکس «نگاتیو» به کیوریتوری جواد علمی نیا روز جمعه ۱۵ تیر در نگار خانه آبی فرهنگسرای امید افتتاح می‌شود و تا ۲۱ تیر ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه که توسط کانون فرهنگی و هنری تصویر فصل برگزار می‌شود، علی اکبر کهربایی، جلال‌الدین سخا، مهدی نیک آیین، حمید عالمی، پژمان آریا و سهیل ارجمند نیز حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید