نتایج نظرسنجی: تورم موضوع بسیار مهمی در انتخابات کنگره آمریکا است



نظرسنجی جدید راسموسن نشان می دهد که از هر 10 رای دهنده بالقوه آمریکایی 9 نفر نگران افزایش تورم هستند و از هر 5 نفر چهار نفر معتقدند که تورم یکی از مسائل مهم در انتخابات میان دوره ای کنگره در نوامبر خواهد بود.

به گزارش سی ان ان نیوز آمریکا، این نظرسنجی همچنین نشان داد که اکثریت (60 درصد) رای دهندگان می گویند که سیاست های دولت بایدن منجر به افزایش تورم در این کشور شده است و 11 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که سیاست های دولت آمریکا باعث شده است. . تورم کم 25 درصد دیگر می گویند این سیاست ها تفاوت چندانی ایجاد نمی کند.

87 درصد از رای دهندگان گفتند که «بسیار نگران» تورم هستند، 62 درصد گفتند که «تا حدودی نگران» هستند و 25 درصد نیز گفتند که «کمی نگران» تورم هستند.

به طور مشابه، 83 درصد از رای دهندگان می گویند تورم موضوع بسیار مهمی در انتخابات آتی کنگره خواهد بود. 60 درصد نیز معتقدند که این موضوع تا حدودی مهم است و 23 درصد معتقدند که تورم در انتخابات آتی کنگره چندان مهم نخواهد بود.

این نظرسنجی توسط 1000 رای دهنده بالقوه از سراسر ایالات متحده انجام شد و در روزهای دوم و سوم این ماه – می (دوشنبه و سه شنبه، 12 و 13 می) انجام شد.

اداره آمار کار ایالات متحده اخیراً ادعا کرده است که تعداد کارگران نسبت به ماه مارس 353000 نفر کاهش یافته است.

پیش از این، سی ان ان گزارش داد که بدهی مصرف کننده ایالات متحده در مارس 2022 به 52.4 میلیارد دلار افزایش یافت که بر اساس گزارش فدرال رزرو، 14 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت.

بدهی های اعتباری فعال که شامل کارت های اعتباری می شود نیز در این ماه 21.4 درصد افزایش یافت.

اگرچه دستمزدها نسبت به سال گذشته افزایش یافته و دستمزد ساعتی 5.5 درصد افزایش یافته است، تورم بی سابقه در ایالات متحده در 40 سال گذشته همچنان فشار زیادی را بر آمریکایی های کم درآمد و متوسط ​​وارد می کند.

هزینه غذا در ایالات متحده نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است و میانگین گالن بنزین (حدود 3.8 لیتر) در پمپ بنزین های ایالات متحده 4279 دلار است.

پرداخت بدهی کارت اعتباری برای کسانی که حداقل پرداخت ماهانه را پرداخت نمی کنند دشوارتر خواهد بود زیرا فدرال رزرو ایالات متحده افزایش نیم واحدی در نرخ بهره را به عنوان بخشی از مجموعه اقداماتی برای مبارزه با تورم افسارگسیخته اعلام کرد.

این بدان معناست که نرخ بهره در تمام بخش‌های اقتصاد، از کارت‌های اعتباری گرفته تا وام‌های خودرو، افزایش خواهد یافت و این فشار بر بودجه خانواده‌های آمریکایی را افزایش خواهد داد.

https://www.cnsnews.com/blog/craig-bannister/poll-61-voters-say-biden-policies-have-increased-inflation-83-call-inflation

دیدگاهتان را بنویسید