تشکیل شوراهای رسانه ای استانی برای طرح توزیع حمایت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی اسماعیلیوی شامگاه دوشنبه 20 اردیبهشت ماه در جلسه تبیین ابعاد این طرح ملی که با حضور معاونان دستگاه اجرایی وزارت کشور برگزار شد، گفت: با دروغ سعی در ایجاد جو مسموم در کشور جامعه و پخش بذر ناامیدی در دل مردم.. اطلاعات دقیق و صادقانه ای از وضعیت اقتصادی کشور دارند.

وزیر فرهنگ در ادامه با اشاره به اینکه مردم به دولت مردم اعتماد بالایی دارند و این سرمایه اجتماعی امکان اجرای پروژه های مهمی از جمله تحول دموکراتیک و توزیع عادلانه یارانه ها را فراهم می کند، افزود: به استانداری ها اطلاع رسانی کنید و تشریفات در این شوراها مشروط بر اینکه معاون سیاسی استاندار، رئیس شورا و مدیر کل فرهنگی باشد، سمت فرمانداری دبیر شورا است.

رئیس کمیته رسانه ملی این طرح با اشاره به نقش مهم افکار عمومی در تبیین صحیح این رویداد مهم اقتصادی کشور گفت: آمارها نشان می دهد که تنها پس از گذشت چند روز از اطلاع رسانی صحیح از این طرح، شبهه هایی در این طرح در حال عقب نشینی است.” نظرسنجی های انجام شده حاکی از اهمیت فراوان اطلاعات در این زمینه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت مردمی تصریح کرد: با همفکری نخبگان و اقناع افکار عمومی حمایت از ارتقای معیشت مردم در قالب این طرح دنبال می شود.

اسماعیلی افزود: با رایزنی های انجام شده، هم اکنون مدیران کل فرهنگ و ارشاد استانداری ها آماده هرگونه همکاری برای فعال سازی شورای رسانه ای استانداری به منظور ارتقای کمی و کیفی اطلاع رسانی دقیق برای طرح ملی مردمی سازی با همکاری نهادهای مختلف منطقه.” کمک به توزیع عادلانه یارانه ها.

دیدگاهتان را بنویسید