مارک زاکربرگ ویدیویی از هدست واقعیت مجازی متا + ویدیو را به اشتراک گذاشت


“مارک زاکربرگ” در صفحه شخصی خود در فیس بوک، نمایشی از هدست واقعیت مجازی آینده متا نام رمز اکنون است پروژه کامبریا رایج بودن آن شناخته شده است.

اگرچه هدست مجازی فیزیکی ذکر شده در این ویدیو سیاه شده است تا طراحی آن فاش نشود، زاکربرگ در حال آزمایش است. “واقعیت افزوده” او این موضوع را با استفاده از دوربین های رنگی جدید این هدفون نشان داد که تجربه ای شبیه به بازی با موجودات بامزه را به کاربران نشان می دهد.

استفاده از هدست واقعیت مجازی متا

متا قبلا اعلام کرده بود که امیدوار است از این دستگاه برای تجربیات دیگری نیز استفاده کند بازی های ویدیویی مخصوصا برای “بهره وری” مورد استفاده قرار گیرد. با این حال، دمویی که به صورت ویدیویی با عنوان The World Beyond منتشر شد، قطعا ماهیت بازی را نشان می دهد.

هدست 299 دلاری Quest 2 این شرکت دارای دوربین نیز بود، اما تنها قادر به ثبت عکس های سیاه و سفید بود. حسگرهای داخلی این هدست جدید قادر به دریافت تمامی رنگ ها هستند که این امر باعث می شود تا تجربیات بیشتری برای آن فراهم شود. متا همچنین از یک حسگر تشخیص عمق اختصاصی برای ارائه محتوای دیجیتالی با دقت بیشتری به کاربران استفاده خواهد کرد.

هنوز سوالات بی پاسخ زیادی در مورد این دستگاه وجود دارد، به خصوص قیمت هدست Cambria Project که از آن به عنوان دستگاه “بالاترین” یاد می شود، وارد بازار خواهد شد. متا تا کنون محصولات VR خود را تا حد زیادی با ضرر به فروش رسانده است، اما هنوز مشخص نیست که آیا قصد دارد چنین استراتژی را در بلندمدت دنبال کند یا خیر. قیمت این هدست 799 دلار گزارش شده است، اگرچه یکی از سخنگویان متا در آن زمان گفته بود که قیمت آن “به طور قابل توجهی” بیشتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید