آغاز به کار هفدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز/ 10 گروه رقابتی داخلی و خارجی


فریدون حمیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار داشت: در رویداد فرهنگی جشنواره تئاتر کردی 10 نمایش شامل 7 اثر داخلی و 3 اثر خارجی برگزار می شود.

دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز افزود: 3 اثر از دهوک و کویا از اقلیم کردستان عراق و 7 اثر از مناطق کردنشین داخل کشور در این جشنواره حضور دارند.

وی ادامه داد: همه امکانات برگزاری هرچه باشکوه این جشنواره را در نظر گرفت و این رویداد فرهنگی و هنری در سه سالن ارائه و نقد خواهد شد.

حمیدی از تمامی دستگاه های ذیربط مانند فرمانداری سقز، شورای شهر و شهرداری سقز و اداره ارشاد اسلامی شهر و استان کردستان و حامیان جشنواره که تمام تلاش خود را به کار گرفتند، تقدیر کرد.

وی اجراهای این جشنواره را با عناوین «هشت قسمتمان را تمام نکردیم» از سنندج، «سیاست» و «دیوار» از سقز، «شوک در جهنم» از هوور، «ژوزین» از کویا و هری”. ثاقب و سنندج کیست؟ دورترین شهر جهان «از ارومیه»، «دانشجویان» بتمن، «ازهیل» و «شجاعت و حقیقت» از جمله نمایش هایی هستند که روی صحنه می روند.

گفتنی است این جشنواره امسال در سه سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سالن کتابخانه های عمومی و سالن ترویج جهاد کشاورزی برگزار می شود.

انتهای پیام/2330/74




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید