اپل تی وی جدید در نیمه دوم سال 2022 با قیمتی کمتر وارد بازار خواهد شد


علاوه بر تلفن های همراه و لپ تاپ با اپل شتر در بازار دستگاه های پخش نیز حضور دارد. با این حال، رقبای پیشرو، از جمله Roku، در چند سال گذشته در بازار رشد کرده‌اند و گفته می‌شود کوپرتینویی‌ها اکنون در حال کار بر روی نسخه جدیدی از Apple TV هستند که سال آینده عرضه خواهد شد. قیمت رقابتی وارد بازار خواهد شد.

مینگ چی کو، تحلیلگر معروف محصولات اپل او در توییت جدید خود مدعی شد این غول فناوری قصد دارد نسخه جدیدی از Apple TV را در نیمه دوم سال 2022 عرضه کند. کو همچنین در توییتی نوشت که نسخه جدید دستگاه احتمالاً ساختار هزینه بهبود یافته ای خواهد داشت. قیمت پایین نشان می دهد.

توییت کو را دنبال کنید:

من فکر می‌کنم استراتژی اپل برای یکپارچه‌سازی دستگاه‌ها، محتوا و خدمات همزمان با رکود به کاهش فاصله بین خود و رقبای خود کمک می‌کند.»

از دستگاه ها کروم ریخته گری (گوگل)، تلویزیون آتش (آمازون) و روکو آنها را می توان رقیب اپل در این بازار دانست.

نسخه فعلی Apple TV 4K، آوریل 2021، در دو نسخه با 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 179 و 199 دلار عرضه شد. نسخه قبلی با نام Apple TV HD اکنون با قیمت 149 دلار با 32 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس است. در مقایسه، برخی از دستگاه های Chromecast و Roku تنها با قیمت 50 دلار در دسترس هستند.

شتر

هر دو مدل نسل دوم (2010) و نسل سوم (2012) اپل تی وی در زمان عرضه 99 دلار قیمت داشتند و این غول فناوری قیمت نسل سوم را به 69 دلار کاهش داد. تمام این شواهد نشان می دهد که این نسخه جدید ممکن است کمتر از 100 دلار قیمت داشته باشد.

رقابت با Apple TV برای سهم بازار؟

از سوی دیگر، اپل با نسخه جدید دستگاه استریم خود می تواند در بازار خدمات استریم نیز پیشرفت کند. اگرچه Apple TV Plus در حال حاضر بر روی پلتفرم هایی مانند Fire و Roku در دسترس است، با یک دستگاه اختصاصی و رقابتی در بازار، انتظار می رود که مشترکان Apple Stream بیشتری جذب شوند. نتفلیکس و دیزنی پلاس همچنین رقابت خود را افزایش دهید.

در چند سال گذشته سریال های تلویزیونی که تولید کرده است از جمله Severance بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و از طرف دیگر نتفلیکس روزهای خوبی را سپری نمی کند.



دیدگاهتان را بنویسید