بیت کوین به عنوان روش پرداخت به خطوط هوایی امارات اضافه می شود


هواپیمایی اماراتبزرگترین شرکت هواپیمایی در امارات متحده عربی قصد دارد از فناوری های دیجیتال پیشرفته مانند بلاک چین، متاوارز و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین به عنوان بخشی از برنامه های خود برای جذب سریعتر مشتریان استفاده کند. استفاده کنید.

عادل احمد الرضا، مدیر اجرایی عملیات هوانوردی در هواپیمایی امارات، تصریح می کند که این شرکت قصد دارد مقدار کمی ملکه از آن به عنوان یک سرویس پرداخت استفاده کنید و همزمان توکن های غیرقابل تعویض یا NFT ها را در وب سایت های شرکت برای اهداف تجاری به مشتریان خود ارائه دهید.

بیت کوین

وی همچنین اعلام کرد که شرکت هواپیمایی مستقر در دبی کارکنان جدیدی را برای دستیابی به اهداف شرکت در این زمینه منصوب خواهد کرد. mtaurus و NFT شما استخدام خواهید شد تا بتوانید نرم افزاری را برای نظارت بر نیازهای مشتریان خود توسعه دهید. علاوه بر این، الرضا توضیح داد که این شرکت توجه ویژه ای به ردیابی سوابق هواپیما دارد. تکنیک بلاک چین خواهیم گرفت.

او درباره متاورها گفت:

“با Metawares، می توانید تمام عملیات خود را به برنامه Metavars تبدیل کنید و مهمتر از همه، یک انتخاب تعاملی برای مشتریان خود فراهم کنید.”

علاوه بر این، این مقام مسئول همچنین خاطرنشان کرد: صنعت هواپیمایی به آرامی در حال بهبود است و در حال حاضر تعداد مسافران نسبت به چند سال گذشته و در زمان شیوع کرونا افزایش یافته است. به همین دلیل، این شرکت قصد دارد از فناوری های جدیدی مانند خدمات پرداخت بیت کوین و مجموعه های NFT برای گسترش دامنه خود استفاده کند.

خطوط هوایی و خطوط هوایی در سراسر جهان به طور مداوم به دنبال راه هایی برای استفاده از فناوری های بلاک چین و ارزهای دیجیتال هستند. در فوریه سال گذشته، ایرفرانس با چندین سازمان برای توسعه یک سیستم مبتنی بر بلاک چین برای تأیید نتایج آزمایش کووید-19 همکاری کرد.

این خبر در حالی منتشر می شود که بازار ارزهای دیجیتال اخیرا روزهای خونین و پرحادثه ای را سپری می کند و علاوه بر بیت کوین شاهد کاهش شدید سایر ارزهای رمزپایه محبوب نیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید