400 تن روغن خوراکی به خراسان جنوبی عرضه شد



و جواد اشرفی روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران افزود: 200 تن نفت از استان خراسان رضوی و 200 تن از استان کرمان تامین شد و برای تامین نیاز بازار 40 تن نفت دیگر عرضه شد. از خراسان رضوی در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: فرآیند انتقال برخی کالاها از جمله آنها از استان خراسان رضوی آغاز شده و تا ساعاتی دیگر برای توزیع وارد استان می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: محموله های حمل شده به استان توسط سازمان جهاد کشاورزی به مدیران تحویل داده می شود و مدیران تمامی انبارها را پوشش خواهند داد.

وی افزود: خراسان جنوبی در حال حاضر در سه مورد از چهار بند طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها یکی از تولیدکنندگان مطرح کشور است و نفت تنها محصولی است که باید از خارج از استان وارد شود تا نظم‌دهی شود. بازار.”

الاشرفی افزود: برای تامین هیچ کالایی در استان با مشکل مواجه نیستیم و در فروشگاه های زنجیره ای اوفوگ کوروش و اتکا نفت به مقدار کافی تامین شده است.

وی گفت: امروز نفت در انبارهای عمده استانداری از جمله ایتکا و اوفوگ کوروش در معرض دید عموم قرار دارد و به دلیل عرضه مرکزی کالا در این فروشگاه، وقفه ای در عرضه نفت در فروشگاه داریم و این مشکل باعث خواهد شد. به زودی حل شود.»

رئیس اداره هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه قیمت روغن در برخی از فروشگاه های استان به قیمت های قدیم و جدید عرضه می شود، گفت: به تولیدکنندگان اتحادیه ها اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: موجودی کالا در انبار ثبت می شود و در بازه های زمانی مشخص، سازمان های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت فهرست و موارد را پیگیری می کنند.

الاشرفی افزود: از 100 درصد تولید مرغ در خراسان جنوبی 30 درصد در استان مصرف می شود و مابقی به استان های همجوار ارسال می شود و در زمینه تخم مرغ نیز وضعیت به همین منوال است و مازاد مصرف داریم. .

رئیس کمیسیون هماهنگی امور اقتصادی استان خراسان جنوبی گفت: در تولید لبنیات روزانه 100 تن شیر به خارج از استان ارسال می کنیم.

وی در خصوص وضعیت مرغ و تخم مرغ در مغازه های بیرجند گفت: برخی از مغازه ها به دلیل فروش نیافتن مرغ تمایلی به تهیه مرغ از کشتارگاه ندارند چرا که برخی از مردم هفته گذشته نیاز خود را تامین کرده اند اما در حال حاضر مرغ و تخم مرغ داخل است.” همه فروشگاه ها.” شهرستان موجود است.

الاشرفی تصریح کرد: برای تامین مرغ استان مشکلی نداریم و در خراسان جنوبی هزار تن ذخیره سازی شده و روزانه بیش از 100 تن مرغ گرم ذبح می شود که با وجود این شرایط شهروندان و مردم استان انجام می دهند. نگران تهیه مرغ نباشید.”

وی همچنین گفت: خاموش کردن کوره ها که غیر از خاموشی جایز نیست قطعا تخلف است و به اشد مجازات خواهد رسید.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شهروندان گزارش نانوایی هایی که به صورت غیرقانونی تعطیل شده اند را به مراجع نظارتی اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم انجام شود.

وی افزود: با واردات و توزیع آرد پخته مخالفتی وجود ندارد زیرا اکثر نانوایی های استانداری به صورت ماهانه آرد عرضه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید