حکم انضباطی فوتبال صادر شد


حکم انضباطی فوتبال صادر شد

کمیته انضباطی احکام خود را درباره تیم های فوتبال صادر کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای تیم های فوتبال را به شرح زیر اعلام کرد:

دیدار رامهرمز و سپاهان ازه برگزار شد و سعید مرادی زید کوهی سرمربی سپاهان ازه با سوء استفاده از موقعیت رسمی داور خطا کرد. وی چهار جلسه از همراهی تیمش ممانعت و 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت شد. این رأی از نظر رد صلاحیت قابل تجدیدنظرخواهی است.

دیدار تیم های بانیک جیلان و آرتام تبریز برگزار شد که احمد بربانی بازیکن تیم آرتام تبریز در این دیدار هتک حرمت هایی را علیه مسئول این دیدار انجام داد. او یک جلسه از همراهی تیمش محروم و 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت خواهد شد.

آرش هوشیاری عالیشاه بازیکن جیلان بانیک به دلیل بدرفتاری با مسئول این بازی سه جلسه از همراهی تیمش محروم شد. او باید 60 میلیون ریال جریمه بپردازد. این رأی از نظر رد صلاحیت قابل تجدیدنظرخواهی است.

عباس انصاری بازیکن جیلان بانیک نیز به دلیل بدرفتاری با مسئول این بازی سه جلسه از حضور در تیمش محروم شد. او باید 60 میلیون ریال جریمه بپردازد. این رأی از نظر رد صلاحیت قابل تجدیدنظرخواهی است.

آرتام تبریز به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 50 میلیون ریال جریمه بپردازد.

آریو گل اسلام شهر در دیدار مقابل بارسا صنعت شرق به دلیل داشتن 6 بازیکن زرد به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

پرویز ورزی، تدارکات تیم آریو گل اسلامشهر به دلیل تخلف مسئول مسابقه به جلسه بدرقه تیمش و پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این دیدار بین تیم های شهرداری فومن و اتحاد ستاره تبریز برگزار شد که تیم شهرداری فومن به دلیل رفتار توهین آمیز تماشاگران منتسب به داور مجبور به پرداخت 60 میلیون ریال جریمه شد.

یوسف رضازاده مدیرعامل تیم شهرداری فومن به دلیل بدرفتاری با مسئول مسابقه یک جلسه از همراهی تیمش ممانعت به عمل آمد و باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد.

تیم شهرداری فومن به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطار شده باید 60 میلیون ریال جریمه بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید