المالکی: شهادت خبرنگار الجزیره نشان دهنده وحشی گری صهیونیست ها است



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شهادت خبرنگار شبکه الجزیره را نشانه جنایات رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد: این امر منجر به کار جدی در محکومیت رژیم صهیونیستی می شود.

فدا حسین مالکی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به شهادت شیرین ابوعقله خبرنگار شبکه الجزیره، اظهار کرد: شهادت یک رسانه با تجربه توسط رژیم صهیونیستی نشان دهنده وحشی گری صهیونیست ها است.

وی افزود: بر اساس توافقات بین المللی خبرنگاران به راحتی می توانند مشکلات را پوشش دهند و در میدان نبرد حضور داشته باشند اما رژیم صهیونیستی به این مسائل اعتقادی ندارد و شیرین ابوعقله به اتفاقی اشاره کرد که باعث افزایش آگاهی جامعه جهانی از صهیونیست ها و نفرت افکار عمومی شد. “

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله پلیس رژیم صهیونیستی به مراسم تشییع پیکر خبرنگار شبکه الجزیره گفت: مردم می خواستند در مراسم تشییع جنازه حضور فعال داشته باشند اما صهیونیست ها اجازه ندادند. دفن و حتی هتک حرمت به جسد روزنامه نگار». در این میان مواضع محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین غیرقابل قبول است و تنها می گویند که مقامات بین المللی مورد شکایت قرار گرفته اند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید