ایجاد گنج برای مبارزه با احتکار در گیلان


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ الیاس کوذری ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی بسیج معلولین کانتون گیلان با اعلام تعزیرات حکومتی برای برخورد با تخلفات اقتصادی در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید است. یک عملیات بزرگ در اقتصاد کشور انجام می شود و برای تحقق این امر همه دستگاه های اجرایی باید سخت تلاش کنند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با اشاره به اهمیت طرح مردمی‌سازی حمایت در توزیع عادلانه ثروت در کشور، گفت: حرکت دولت به نفع ارز ترجیحی بسیار مهم است تا زمانی که همه کارشناسان اقتصادی به صحت این طرح اعتراف کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر کمبود کالا در استان گفت: بدون شک اجرای طرح حمایت از مردمی سازی مشکلاتی را در بازار از سوی ذی نفعان ایجاد می کند که باید شناسایی و با آنها برخورد شود. به طور جدی.”

کوثری از راه اندازی قرارگاه مبارزه با احتکار در استان گیلان خبر داد و گفت: بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید در هر استانی ستاد مبارزه با احتکار تشکیل دهند، هرچند در روزهای اخیر اقدامات خوبی برای مبارزه با احتکار در گیلان و این امر انجام شده است. روند در حال انجام است.

وی نقش «بسیج» را در مبارزه با احتکار بسیار مهم و مشخص دانست و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران و بسیج در بطن جامعه هستند و از همه امکانات خود برای مبارزه با احتکار استفاده می کنند، چرا که فروش و احتکار اعلام جنگ است. روی مردم

مدیرکل زندان های دولتی استان گیلان نیز در این جلسه هدف دولت را اصلاح نظام اقتصادی، مردمی شدن یارانه ها عنوان کرد و گفت: این کار را انجام می دهد.

مرتضی امینی با اشاره به نقش اجرای طرح تعمیم یارانه ها در محدودسازی قاچاق کالاها و کالاهای اساسی در کشور، گفت: محصولات مختلف از جمله آرد چندین بار در داخل کشور فروخته شد اما با اصلاح قانون در خصوص هدف گیری، از این امر جلوگیری شد.”

وی نقش رسانه ها را در تبیین قانون مردمی سازی یارانه ها بسیار مهم دانست و گفت: رسانه ها باید قانون دولت در مورد مردمی سازی حمایت ها را برای مردم تبیین کنند زیرا می تواند بسیار مثمر ثمر باشد و به آرامش کشور کمک کند. .

مدیرکل زندانهای دولتی استان گیلان با تایید این مطلب که مسئولین اجرایی و قضایی استان در اجرای این طرح در کنار عزیزان بوده و بصورت شبانه روزی در روند تامین توزیع کالا، نظارت و برخورد حضور دارند، گفت: تخلفات احتمالی

امینی هرگونه افزایش کالا بدون کسب مجوز از ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان را غیرقانونی دانست و افزود: در تولید و توزیع چهار قلم کالا مشکلی وجود نداشت، بنابراین افزایش کالا باید با تصمیم ستاد تعیین شود. سازمان تنظیم بازار و سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده.» در غیر این صورت سریعاً با آن برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به رتبه بالای گیلان در حوزه نظارت بر بازار کشور گفت: گیلان در زمینه نظارت بر توزیع کالا و مبارزه با انبارداری جایگاه بالایی در کشور دارد که نشان از اقدامات موثر در این استان برای ایجاد آرامش و کاهش دارد. التهاب در بازار

مدیرکل زندان های دولتی استان گیلان با انتقاد از تعطیلی برخی از نانوایی ها در استان گیلان گفت: نان یکی از اقلام مهم مردم است، اما در برخی شهرها با شلوغی نانوایی با تعدادی تعطیلی مواجه هستیم که باید به این موضوع توجه شود. توسط دستگاه های مسئول جلوگیری شود.»

امینی با اشاره به برخورد قاطع زندان های دولتی با متخلفان گفت: با توجه به افزایش اختیارات و مجازات ها در نهاد اصلاح و تربیت دولت، با همکاری قوه قضائیه با متخلفان اقتصادی برخورد قاطع انجام می شود.

انتهای پیام/ 84007




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید