بررسی اقتصاد دانش مبتنی بر دارو و واکسن با حضور متخصصان



به همت پژوهشگران دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان و با همکاری ستاد توسعه بیوتکنولوژی، نشست هم اندیشی اقتصاد پزشکی، واکسن و بیوتکنولوژی دانش بنیان خردادماه برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، اولین سمپوزیوم کارآفرینی در پزشکی، واکسن و بیوتکنولوژی با حمایت ستاد توسعه بیوتکنولوژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه های بزرگ کشور برگزار می شود.

در این سمپوزیوم موضوعاتی چون زیست شناسی، اشتغال دانش بنیان، واکسن، اقتصاد دانش بنیان، بیوتکنولوژی، اقتصاد دانش بنیان، پزشکی و اقتصاد دانش بنیان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

مهیار رفعتی، دبیر سمپوزیوم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، وی با اشاره به این رویداد گفت: با نگاهی به مدال امسال به نام «تولید»؛ دانش بنیان و کارفرما محور» تصمیم گرفتیم این سمینار را در دانشگاه تهران و سایر دانشگاه های بزرگ و دانشجویان رشته داروسازی برگزار کنیم.

وی با اشاره به تاثیر داروها و واکسن ها در ارتقای سلامت جوامع گفت: این موفقیت با توسعه بیوتکنولوژی به دست آمده است.

رفعتی با اشاره به تاریخ برگزاری اولین سمپوزیوم کارآفرینی در حوزه های پزشکی، واکسن و بیوتکنولوژی، خاطرنشان کرد: این رویداد در روزهای 8 و 9 خردادماه برگزار می شود و این رویداد با برگزاری چهار پنل تخصصی در حوزه های پزشکی و پزشکی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. دکتر. واکسن

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید