فدراسیون والیبال آسیا از شهداب و پکان ایران تجلیل می کند


فدراسیون والیبال آسیا از شهداب و پکان ایران تجلیل می کند

فدراسیون والیبال آسیا پس از سومین پیروزی متوالی تیم های والیبال بکان و شهداب در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا از دو تیم تمجید کرد.

در سومین دیدار رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا که به میزبانی تهران برگزار شد، تیم های بیکان تهران و شهداب یزد به ترتیب ناخون راچاسیما از تایلند و تاراز از قزاقستان را شکست دادند.

صفحه توئیتر کنفدراسیون والیبال آسیا در واکنش به بردهای پیاپی نمایندگان کشورمان از سلطه شهداب در گروه دوم نوشت و پکان را رام نشدنی خواند.

این گروه نوشت که مقاومت شهداب یزد در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا 2022 با سه پیروزی متوالی در گروه B از جمله آخرین دیدار مقدماتی روز دوشنبه برابر تاراز قزاقستان که با نتیجه 3 بر 1 (25 بر 16، 25 بر 21، 22، 25 بر 21، 22 بر 25) پیروز شد، قهرمان شد. 25 و 25 بر 17) به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

صفحه توئیتر کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در مورد پیکان، میزبان پیکان نوشت که با پیروزی 3-1 مقابل راچاسیما تایلند، هواداران را خوشحال کرد.

پیکان رام نشدنی روز دوشنبه در ورزشگاه سرپوشیده آزادی در یک نبرد دراماتیک با چهار دست، راچچاسیما ناخون از تایلند را با نتایج 25-23، 23-25، 25-18، 25-13 شکست داد و به گروه A مسابقات قهرمانی باشگاه های مردان آسیا 2022 صعود کرد. او سومین پیروزی متوالی خود را به دست آورد.

ts

دیدگاهتان را بنویسید