سری اوپو رنو 8 در سه مدل با طراحی مشابه Find X5 به صورت رسمی معرفی می شود


سری اوپو رنو 8 دوشنبه آینده (2 ژوئن 1401) رسما معرفی خواهد شد. این دستگاه ها اکنون در فروشگاه آنلاین Oppo China فهرست شده اند. وب سایت رسمی اوپو سه مدل از این گوشی را نشان می دهد که شامل Reno8، Reno8 Pro و Reno8 Pro Plus می شود. در ضمن عکس های رسمی و با کیفیتی از هر سه مدل این دستگاه موجود است که طرح و رنگ آنها را نشان می دهد.

OPPO Reno 8

OPPO Reno 8

همانطور که GSMArena اشاره می کند، طراحی Reno8 Pro Plus در پشت بسیار شبیه به سری Oppo Find X5 است. این گوشی از حاشیه‌های جانبی آلومینیومی تخت استفاده می‌کند و گفته می‌شود ضخامت آن 7.34 میلی‌متر است، بدون احتساب برآمدگی دوربین، که آن را به باریک‌ترین گوشی هوشمند در سری اوپو رنو تبدیل می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز در سوراخ مرکزی بالای صفحه نمایش تعبیه شده است.

Oppo Reno8 Pro

Oppo Reno8 Pro

طبق تصاویر رسمی منتشر شده از سری اوپو رنو 8، طراحی این سه گوشی شبیه به هم است. اما Reno8 Pro و Reno8 Pro Plus دارای دوربین دوگانه پشتی و MariSilicon X NPU خواهند بود. علاوه بر این، حاشیه های صفحه نمایش این دو مدل نسبت به Reno8 استاندارد باریکتر است. سوراخ پانچ در جلوی Pro Plus در مرکز صفحه نمایش بریده شده است. در حالی که در دو مدل دیگر این برش در گوشه سمت چپ بالای صفحه است.

Oppo Reno8 Pro Plus

Oppo Reno8 Pro Plus

Oppo Reno8 و Reno8 Pro در رنگ های مشکی، آبی و گرادیانت و مدل Proplus به جای رنگ گرادیان در رنگ نقره ای عرضه می شود. هر سه گوشی با 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود که Reno8 از پردازنده مدیاتک 1300، Reno8 Pro توسط تراشه اسنپدراگون نسل هفتم کوالکام و Reno8 Pro Plus با پردازنده دو هسته‌ای پیشرفته 8100 Max استفاده کند.

مقالات مرتبط:

یک وبلاگ نویس فناوری در چین نیز ویدیویی نزدیک از Reno8 Pro Plus منتشر کرده است که طراحی این گوشی را به خوبی نشان می دهد. در زیر می توانید این ویدیو را تماشا کنید:

در دوربین تماشا کنید

دیدگاهتان را بنویسید