الحردانی: کسانی را که این شایعه را برای من پخش کردند نمی بخشم/این به عنوان یک برادر به ما الهام می شود


به گزارش خبرگزاری فارس، صابر الحردانی با بیان اینکه پس از قهرمانی نساجی در جام حذفی، صالح اعلام کرد که برادرش قول داده امسال هر دو عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و در نهایت این اتفاق افتاد، بنابراین گفت: ابتدا. باید بگوییم خدا امروز مست بود، با بردن هواداران سه امتیاز را گرفتیم. از طرفی خوشحالم که صالح امسال با استقلال توانست جام را بالای سر ببرد. فصل برای من و برادرم با موفقیت به پایان رسید.

و در مورد تقابل با برادرش در سوپرجام گفت: هنوز زود است که درباره این موضوع صحبت کنیم.

این بازیکن نساجی درباره حاشیه ای که پس از حذف بی سر و صدا الهام از سرمربیگری این تیم برای خود ایجاد کرد، توضیح داد: افرادی که این حاشیه را ایجاد کردند را نمی بخشم و آنها را به خدا می سپارم. امیدوارم خداوند جواب آنها را بدهد چون این اتفاق هرگز رخ نداده است، نمی دانم این حاشیه را از کجا آورده اند. وقتی با آبروی کسی بازی می کنند فکر کنند خدا بزرگتر است و جواب می دهد.

حردانی خاطرنشان کرد: برای هر بازیکنی یک حاشیه وجود دارد اما من خیلی ناراحتم چون در آن شرکت کردم. این اتفاق نیفتاد و نمی دانم کجا به چنین حاشیه ای دست یافته اند. ساکت الهامی بعد از مسابقه پارچه و مس خداحافظی کرد و رفت. او با بازیکنان صحبت نکرد، اما گفتن آن دو روز بعد واقعاً عجیب بود. من این افراد را نمی بخشم، خدا به آنها امانت داده است. در این دو ماهی که بازیکن بودم، هر وقت بازیکنی به دنیا می آمد به او هدیه می داد و مثل یک برادر با ما رفتار می کرد. آقای ساکت هیچ وقت به شاگردانش توهین نکرد، اما نمی دانم چرا در این سن و سال به مربی چنین حرفی زدند.

انتهای پیام/




این را برای صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید