مسابقه فضایی مثلثی به مریخ؛ داستان فصل جدید سریال برای تمام بشریت


اگرچه هنوز شاهد رقابت برای ماه در دنیای واقعی هستیم، سریال تلویزیونی محبوب ماه آینده «برای همه بشریت» در فصل آخر خود مسابقه فضایی سه طرفه به مریخ را نمایش می دهد. اپل تی‌وی پلاس اخیراً فرصت تماشای صحنه‌های کوتاهی از مهیج جدید این مجموعه را ارائه کرده است.

برای تمام بشریت، سریال تلویزیونی ماهواره‌ای به سبک تاریخ متناوب که فصل گذشته در صدر فهرست بهترین سریال‌ها قرار گرفت، در تاریخ 10 ژوئن (20 ژوئن) با 10 قسمت جدید بازمی‌گردد. روز دوشنبه، اپل تی‌وی پلاس تریلر فصل سوم این سریال را منتشر کرد که در آن بار دیگر شاهد جهش زمانی به نزدیک به 10 سال آینده هستیم. این بار، این سریال جهان را در اوایل دهه 90 نشان می دهد زیرا همه چشم ها به مسابقه ابرقدرت ها برای رسیدن به سیاره سرخ دوخته شده است.

مارگو مدیسون (با بازی رن اشمیتاو در این تریلر که از اولین مهندس کنترل ماموریت به مدیر مرکز فضایی جانسون ناسا در فصل دوم تبدیل شد، گفت: ما دیگر هرگز دوم نخواهیم شد. آهنگ Black Hole Sun توسط Soundgarden در سال 1994 با تاکید بر نقل قول های مدیسون در سراسر تریلر منتشر شد.

فرود روی مریخ

در تریلر فصل سوم فیلم All Mankind، شاهد نزدیک شدن این سیاره به سطح مریخ هستیم.

همانطور که در قسمت اول سریال اشاره شد، تمام بشریت را به عنوان جهانی به تصویر می‌کشد که در آن اتحاد جماهیر شوروی اولین کشوری بود که انسان‌ها را در سال 1969 روی ماه فرود آورد. فصل‌های اول و دوم بر تلاش‌های ناسا برای رسیدن به روس‌ها و پیشی گرفتن از آنها متمرکز بود. در ماه با تشدید مسابقه فضایی جنگ سرد.

در فصل سوم، مریخ به یک عرصه رقابت جدید تبدیل می شود. اما در حال حاضر یک تازه وارد در مسابقه. دوو آیسا (با بازی ادی گاتجه) این خواب شبیه است ماسک ایلان کارگردان فیلم خیالی Helios Aerospace در تریلر می گوید: «بعضی می گویند شهروندان عادی جایی در اکتشافات فضایی ندارند. “من به شدت مخالفم.”

در واقع، اولین پرتاب فضایی تجاری موفق در سال 1982 بود. اما 38 سال طول کشید تا اسپیس ایکس که متعلق به ایلان ماسک است، اولین فضانوردان را با پروازهای فضایی مداری خصوصی به پرواز درآورد. اسپیس ایکس اکنون در حال پیگیری برنامه های خود برای پرتاب انسان به مریخ با استفاده از یک فضاپیمای در حال ساخت است. با این حال، این شرکت هنوز سال‌ها با فرستادن فضانوردان به مدار زمین در فضاپیما فاصله دارد، چه رسد به رسیدن به مریخ. عیسی می گوید: «فقط مهم است که اول باشید.

همانطور که تریلر جدید تمام بشریت نشان می دهد، یک طوفان گرد و غبار عظیم مریخ را پوشانده است و جستجوی آب احتمالاً پیش نیاز موفقیت یک یا چند ماموریت خواهد بود. در نتیجه، این سوال که چه کسی ابتدا به سیاره سرخ خواهد رسید، تنها یکی از مشکلاتی است که خدمه مریخ با آن روبرو هستند. ادوارد بالدوین (با بازی جوئل کینمنفرمانده آپولو 10 و آپولو 15، اولین پرتاب شاتل فضایی نسل بعدی ناسا، می گوید: “بقای خدمه من بستگی دارد.”

فضاپیما به سمت مریخ می رود

یکی از سه فضاپیمایی که در فصل سوم برای همه بشریت به مریخ می رود.

در صحنه‌ای از تریلر دو دقیقه‌ای، به نظر می‌رسد دو فضانورد در خارج از بخش بزرگ چرخش فضاپیما مشکل دارند. صحنه های دیگر شامل نزدیک شدن به سطح مریخ و راه رفتن و رانندگی فضانوردان با فضانورد در مریخ و بازگشت به زمین است. همچنین تریلر پیروزی الین ویلسون (با بازی جودی بلفورت) مدیر ناسا در انتخابات سال 1986 سنای ایالات متحده نشان داده شده است.

دانیل بول (با بازی کریس مارشالاولین فضانورد سیاه پوست ناسا و فرمانده آمریکایی پروژه آزمایشی آپولو سایوز می گوید: «این تازه شروع کار است. فصل جدید برای تمام بشریت از 10 ژوئن هر جمعه از اپل تی‌وی پلاس پخش می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید