کانسپت Raven GT رونمایی شد; خودرو فقط در قالب NFT موجود است


مفاهیم دیجیتال آنها این روزها بسیار محبوب هستند و توسط طراحان مستقل برای شرکت های بزرگ ایجاد می شوند. یکی از جدیدترین مفاهیم در این رده توسط یک شرکت تازه تاسیس ماشین های ریون این مفهوم، مفهومی به نام GT و عملاً از یک مفهوم بود موتور V12 فواید. جالب اینجاست که این کوپه مفهومی بر اساس آن ساخته شده است NFT تشکیل شده است.

مفهوم Raven GT

ماشین های ریون برای نمایش خدمات طراحی با کیفیت بالا و استفاده گسترده از NFT ایجاد شده است. به همین دلیل است که فرآیندهای طراحی کانسپت GT بسیار شبیه به فرآیندهای خودروسازان بزرگ است. تنها تفاوت این است که مفهوم مورد نظر نمونه ای از زندگی واقعی است ساخته نشده است.

مفهوم Raven GT

از نظر طراحی، Raven GT Concept یکی از آنهاست ماشین موتور جلو با محور دیفرانسیل عقب او هست. کاپوت این خودروی مفهومی کاملا بلند و بدنه آن عضلانی است.

در نمای جلو، طبق معمول این روزها، از گیره جلویی بزرگ و عریض استفاده شده، سپر ساختاری اسپرت با ورودی های حجیم دارد و چراغ های LED اصلی به خوبی در گلگیرهای برآمده جای می گیرند.

مفهوم Raven GT

در نمای جانبی فاصله خیلی زیاد است قرار گرفتن در پشت گلگیر جلو بیش از هر چیز دیگری جلب توجه می کند. شیشه های جانبی در ترکیب با جلوپنجره اصلی از دیگر ویژگی های این جلو هستند که Raven GT را به یک خودرو فضایی مدرن تبدیل کرده است.

همانطور که انتظار می رفت، حلقه ها نیز ابعاد غیرعادی دارند و در داخل گلگیرهای بیش از حد برآمده قرار دارند.

مفهوم Raven GT

در نمای عقب چراغ های LED خیلی باریک هستند آنها تا حدودی یادآور تاسیسات جگوار هستند. این چراغ های جلو در کنار دیفیوزر عظیم، ظاهری اسپرت به Raven GT بخشیده است.

شرکت طراحی این خودروی مجازی را در پنج رنگ مختلف تصور کرد.

اگرچه Raven GT برای دنیای واقعی ساخته نشده بود، اما سازنده مشخصات فنی آن را منتشر کرد! به گفته Raven Cars، کانسپت GT قدرت و وزن خود را از موتور V12 خود گرفته است 1525 کیلوگرم البته عملی است!

این شرکت با افزودن موتور V12 نصب شده طولی و ظرفیت تولید، یک قدم فراتر رفته است 789 اسب بخار و 718 نیوتن متر گشتاور او دارد. نیروی تولید نیز از طریق گیربکس هفت سرعته اتوماتیک رانده شده به چرخ های محور عقب.

مفهوم Raven GT

با تکیه بر این درایو مجازی، Raven GT می تواند از صفر تا صد خودروی فانتزی را در یک زمان اجرا کند. 2.9 ثانیه سخت نگیر. حداکثر سرعتش هم هست 340 کیلومتر سروقت رسیدن.

این شرکت GT را اضافه کرد 15 لیتر بنزین در هر صد کیلومتر مصرف می کند و میزان آلودگی آن 345 گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر است!

هنوز مشخص نیست که وی پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. همانطور که Raven Cars وعده داده بود، این شرکت وارد دنیای متاوارز خواهد شد و مدل دوم آن یکی است ماشین فوق العاده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید