آینده ای مبهم برای فرهاد مشیری در اورتون


آینده ای مبهم برای فرهاد مشیری در اورتون

وضعیت مالک ایرانی تیم فوتبال اورتون انگلیس برای فصل های آینده مشخص نیست.

به گزارش دیلی میل، در مورد آینده بلندمدت فرهاد مشیری، مالک ایرانی اورتون، جای سوال وجود دارد چرا که سه سرمایه دار آمریکایی حاضرند با پرداخت 350 میلیون اورتون را از دست مشیری خارج کنند.

تافی ها در خطر سقوط به تورنمنت هستند، زیرا آنها تنها دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند و دو بازی مانده به رقابت ها.

در این گزارش آمده است که مشیری به طور رسمی اورتون را به بازار عرضه نکرده است، اما به دنبال سرمایه گذاری خارجی برای کمک به ساخت ورزشگاه جدید باشگاه در براملی مور داک است که سرمایه گذاران بالقوه را بر آن داشت تا مشیری را برای فروش باشگاه متقاعد کنند.

این تنها چند ماه پس از آن صورت می‌گیرد که سهام، میلیاردر ایرانی-بریتانیایی، 100 میلیون درصد از سهام 94.1 درصدی را وارد کرد و ظاهراً اصرار داشت که به تاویا متعهد است.

مشیری برای اولین بار شش سال پیش به گودیسون پارک رفت و بیش از 49.9 درصد از سهام اورتون را خرید. او سپس با خرید 18.7 درصد دیگر از سهام این باشگاه در سپتامبر 2018، سهامدار اصلی تیم منطقه مرسی شد.

براون روزنامه نگار دیلی استار معتقد است مشیری باید در جریان آشفتگی های اورتون در این فصل با هواداران اورتون تماس می گرفت. گفت: سکوتش گویای همه چیز است.

اورتون ممکن است خود را در خطر سقوط بیابد، اما سرنوشت آنها در دستان آنهاست، زیرا آنها در یک بازی مقابل لیدز یونایتد قرار دارند و هنوز دو امتیاز با برنلی که در حال حاضر در رده آخر جدول قرار دارد، فاصله دارند.

با این حال تافی ها بازی آسانی ندارند، زیرا روز پنجشنبه در گودیسون پارک میزبان کریستال پالاس هستند و سپس در آخرین روز فصل به مصاف آرسنال می روند که به دنبال صعود به لیگ قهرمانان اروپا هستند.

ts

دیدگاهتان را بنویسید