6 محصول جدید برای شرکت های دانش بنیان شهر مشهد در حوزه پزشکی رونمایی شد


رئیس شرکت شهرهای صنعتی خراسان رضوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی در حاشیه این جشنواره، هدف از برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت را ایجاد ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه دانست. .

محمدابراهیم کیانفر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا که سلامت مردم ایران و بسیاری از کشورها را به خطر انداخت و سبک زندگی همه را تغییر داد، اکثر کشورها نتوانستند با سرعت و دقت کافی با این ویروس و پیامدهای آن مقابله کنند.

وی گفت: از چندین سال پیش تحریم های سرکوبگرانه کشورمان را هدف قرار داده بود و به همین دلیل از فناوری های سایر کشورها در حوزه سلامت استفاده نمی شد، اما شرکت های مبتنی بر دانش قوی در حوزه سلامت فعال هستند و با برگزاری چنین جشنواره هایی و نمایشگاه ها.» هم توانمندی های شرکت ها بر اساس دانش و هم نیازهای بومی فناوری ها مشخص می شود.

وی گفت: هدف اولیه از برگزاری چنین رویدادی ایجاد پیوند بین حوزه، صنعت و دانشگاه است تا بتوان محصولات مبتنی بر فناوری های سلامت و توانمندی های این حوزه را به نمایش گذاشت.

رئیس شرکت شهرهای صنعتی خراسان رضوی گفت: این شرکت در نظر دارد با افزایش همکاری با سایر دستگاه های اجرایی، افزایش پیوند این دستگاه ها با شرکت های دانش بنیان، زیرساخت های لازم را برای شرکت های دانش بنیان فراهم کند و از سوی دیگر ارائه پشتیبانی منعطف.» دانش بنیان با کمک اساتید دانشگاه، نخبگان و مشاوران صنعتی برای هدایت واحدهای تولیدی بیشتر به سمت دانش بنیان شدن.

6 محصول جدید برای شرکت های دانش بنیان شهر مشهد در حوزه پزشکی رونمایی شد

کیانفر بیان کرد: از مجموع شرکت های دانش بنیان صنعتی و خدماتی خراسان رضوی 86 شرکت دانش بنیان صنعتی در بنگاه های صنعتی استان هستند و از سال گذشته حدود 7.5 هکتار از اراضی شهرستان های چینران و کاویان واگذار شده است. به آنها.

وی افزود: مخاطبان این جشنواره تکنسین ها و مخترعان حوزه تجهیزات پزشکی، دبیران واحدهای صنعتی، سرمایه گذاری در حوزه تجهیزات پزشکی، تکنسین ها، مخترعان حوزه پزشکی، دبیران واحدهای صنعتی و سرمایه گذاری در این حوزه هستند. از پزشکی

وی گفت: همزمان با این جشنواره، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات بهداشتی و درمانی خراسان رضوی افتتاح و 6 نوآوری در حوزه سلامت رونمایی شد.

کیانفر افزود: تولید فرمولاسیون جدید متوپرولول برای درمان فشار خون توسط شرکت داروسازی سامی ساز، تولید سوزن های نیمه اتوماتیک بیوشیمیایی و درمان شیمیایی پوست توسط شرکت رایا دانش گستر آرمان و ساخت ماسک برای بدهی توسط شرکت احیا پیشرفته. . تولید دستگاه پرکن اتوماتیک قرص توسط شرکت آرون صنعت پیشرو پیج ساخت کپسول مزالازین 500 میلی گرمی کولیت اولسراتیو از شرکت امین دارو سبحان یکی از محصولاتی بود که در جشنواره سلامت رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، برگزاری نشست های ویژه فعالان اقتصادی و شرکت های دانش بنیان و میزگرد ویژه در راستای اهداف شعار سال مبنی بر تولید، دانش و دانش از برنامه های جنبی جشنواره سلامت بود. ایجاد شغل.

دیدگاهتان را بنویسید