تیم والیبال مقاومت یزد شهداب سوم شد


تیم والیبال مقاومت یزد شهداب سوم شد

در دیدار رده بندی جام باشگاه های والیبال آسیا، تیم والیبال شهداب یزد با شکست تراز قزاقستان به مقام سوم این مسابقات دست یافت.

عصر امروز (جمعه 30 اردیبهشت) دیدار رده بندی جام باشگاه های والیبال مردان آسیا 2022 در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و هیچ حریفی به مقام سوم دست یافت.

شاگردان علیرضا طلوکیان در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 20، 25 بر 15 و 25 بر 22 بر تاراز قزاقستان پیروز شدند و در اولین بازی خود در آسیا سوم شدند.

تیم مقاومت شهداب یزد با ترکیب شهروز همایون فرمانش، رضا عابدینی، امین اسماعیل نژاد، گوارونوک دونوان، روبرلندی سیمون و مهدی مهدوی بازی را آغاز کرد.

الشهدا با 5 پیروزی (اربیل، الریان، تراز (دوبار) و گاز جنوب) و تنها یک شکست (سنتوری، ژاپن) شش بازی انجام داد تا عنوان قهرمانی را کسب کند.

نماینده قزاقستان نیز با واگذاری شکست به شهداب با سه برد و سه شکست به مقام چهارم این مسابقات دست یافت.

مدیریت این مسابقه را ساوا تاتسوهیرو از ژاپن و تانپیتول سوکسود از تایلند بر عهده داشتند.

بیش از 2000 نفر در سالن 12000 نفری آزادی این دیدار را از نزدیک تماشا کردند که در میان آنها اعضای تیم ملی نوجوانان پسر ایران نیز حضور داشتند.

سفیر جمهوری چک در تهران، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و بهروز عطای مربی تیم ملی والیبال ایران از جمله تماشاگران برجسته این مسابقه بودند.

در دیدار پایانی بیست و دومین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا مردان دو تیم از بیکان تهران برای قهرمانی به مصاف سنتوری ژاپن می روند. پیکان در صورت شکست رقیب ژاپنی خود هشتمین قهرمانی این رقابت ها را کسب خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید