تصاویر ساخت بمب هات شکلات; جذاب و مجلل


توپ های هات چاکلتی یا بمب های کاکائویی داغ توپ های کوچک خوشمزه ای هستند که داخل لیوان می گذارید. وقتی شیر یا شکلات داغ را داخل فنجان می ریزید، گلوله های شکلاتی ذوب می شوند و مارشمالو و کاکائو پنهان شده در داخل گلوله ها را آزاد می کنند. این توپ های شکلاتی بسیار خنده دار و جالب هستند و می توانید آنها را در طعم های مختلف درست کنید.

تصاویر ساخت بمب هات شکلات;  جذاب و مجلل

می خواهیم طرز تهیه این نوشیدنی خوشمزه و هیجان انگیز را که بسیار ساده نیز هست به شما آموزش دهیم.

عناصر

  • شکلات چیپسی: 1 فنجان
  • پودر شکلات داغ: 4 قاشق غذاخوری
  • مارشمالو کوچک: 4 قاشق غذاخوری
  • قالب سیلیکونی نیم گرد

چگونه یک بمب شکلات داغ درست کنیم

1. شکلات را در یک کاسه شیشه ای در مایکروویو گرم کنید. ظرف را به مدت 15 ثانیه در مایکروویو قرار دهید، سپس کاسه را خارج کرده، شکلات را هم بزنید و دوباره 15 ثانیه دیگر در مایکروویو گرم کنید. این کار را تکرار کنید تا شکلات نرم و یکدست شود. این کار حدود یک تا دو دقیقه طول خواهد کشید. می توانید قابلمه شکلات را در کتری قرار دهید تا همانطور که هست آب شود.

تصاویر ساخت بمب هات شکلات;  جذاب و مجلل

2. مقداری شکلات آب شده را داخل قالب بریزید و با پشت قاشق یا برس شیرینی پزی شکلات ذوب شده را در قالب پخش کنید. لایه شکلات در کناره ها و لبه های قالب باید به اندازه کافی ضخیم باشد.

تصاویر ساخت بمب هات شکلات;  جذاب و مجلل

3. قالب را به مدت 5 تا 10 دقیقه در فریزر یا 30 دقیقه در یخچال قرار دهید. سپس گنبدهای شکلاتی به دست آمده را از قالب خارج کرده و در یک بشقاب سرد قرار دهید.

تصاویر ساخت بمب هات شکلات;  جذاب و مجلل

4. یک بشقاب خالی را به مدت 30 ثانیه تا 1 دقیقه در مایکروویو قرار دهید تا گرم شود، نه داغ. یکی از گنبدهای شکلاتی را بردارید و برای چند ثانیه روی لبه بشقاب قرار دهید تا لبه آن ذوب شود. شما باید سریع عمل کنید. گنبد شکلاتی را زیر و رو کنید و یک قاشق غذاخوری پودر شکلات داغ، چند عدد مینی مارشمالو و هر چیز دیگری که دوست دارید اضافه کنید.

تصاویر ساخت بمب هات شکلات;  جذاب و مجلل

5. یک گنبد شکلاتی دیگر بردارید و لبه های آن را با یک صفحه داغ آب کنید. سپس دو گنبد را روی هم قرار دهید تا یک توپ شکلاتی به دست آید و گنبدها را به هم بچسبانید تا به هم بچسبند. هر توپ شکلاتی را در یخچال یا فریزر قرار دهید، سپس به سراغ ساختن توپ های بعدی بروید.

تصاویر ساخت بمب هات شکلات;  جذاب و مجلل

6. برای سرو یک بمب هات چاکلتی، آن را در یک لیوان قرار دهید، شیر داغ (یا شکلات داغ) را روی آن بریزید و شاهد اتفاقات جادویی باشید. از این نوشیدنی خوشمزه لذت ببرید و لذت ببرید.

تصاویر ساخت بمب هات شکلات;  جذاب و مجلل

دیدگاهتان را بنویسید