نشست هم اندیشی و ارائه برنامه های مؤسسه ملل در سال 1401 شمسی با حضور مدیرعامل


به گزارش روابط عمومی شرکت اعتباری ملل: مدیرعامل در ابتدای سخنان خود گفت:

وی افزود: دشمنان به کشور ما حمله کردند اما ماهیت حمله آنها تغییر کرده و حمله مستقیم جای خود را به هجمه فرهنگی، اقتصادی و مذهبی داده است. دشمنان ایران با تکنولوژی و شبهه آفرینی وارد جنگ ملت عزیز ما شدند و امروز دین ما را به راحتی سلاخی می کنند و ما باید با دید قوی به این جنگ پاسخ دهیم و شبهات را رد کنیم.

حجت الاسلام جوادی: وی ضمن تشکر از دستیابی کارکنان موسسه به اهداف در سال 1400 گفت: با تجربه و تحقیق اهداف سال 1401 را تبیین کردیم که امیدوارم با دلسوزی و تلاش به آن برسیم.

وی با تاکید بر انتقال تخصص به یکدیگر گفت: برخی از صاحب نظران تخصص را بالاتر از دانش می دانند و انتقال آن را صرفه جویی در وقت و هزینه حساب می کنند، بنابراین توصیه می کنم تجربیات خود را به یکدیگر منتقل کنید که باعث بهبود عملکرد در رشته شما می شود. فعالیت

وی با اشاره به اهداف این موسسه در خصوص جذب منابع و افزایش سهم بازار گفت: استان تهران به لحاظ برخورداری از توانمندی ها در زمینه های مختلف از جمله تولید، صنعت، گردشگری و خدمات، تمایل به اتخاذ تدابیر و راهکارهای لازم برای افزایش دارد. بازار. عادت زنانه.

مدیر عامل شرکت با تاکید بر تکریم مددجویان سپرده گذار و وام گیرنده، گفت: سپرده گذاران و وام گیرندگان مانند بال پرنده هستند و نقص در هر یک مشکلاتی را ایجاد می کند، بنابراین به ترکیب ورودی و خروجی منابع در بنگاه توجه کنید.

وی ضمن استفاده از خدمات نوین بانکی برای ارائه خدمات گفت: ارائه خدمات متناسب با نیاز مشتریان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و باید در سریع ترین زمان ممکن و با احترام خدمات را به مشتری ارائه دهیم.

عکس واتساپ 2022/05/21 ساعت 11.54.02 صبح

مدیرعامل تعاونی اعتبار ملت‌ها افزود: ما در رقابت کامل با سایر بانک‌ها هستیم و با توجه به این اصل که خداوند می‌فرماید هر کس فعال‌تر باشد، برکتش بیشتر است، باید برای جذب منابع و بهبود برنامه‌ریزی و تلاش کنیم. جایگاه ما در نظام بانکی

مهندس جوادی با تاکید بر همکاری و هماهنگی خط و ستاد در ارائه خدمات سریع به مشتریان گفت: خط و ستاد باید با تشکیل جلسات مستمر و ارائه راهکار برای خدمات رسانی آسان و راحت به مشتریان، مشکلات مشتریان را برطرف کند.

حجت الاسلام و المسلمین جوادی با تاکید بر دستور مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به دولت در اجرای برنامه های اقتصادی، گفت: دولت جمهوری اسلامی زیرساختی را برای حذف رانت خواران و حذف یارانه های قابل اجرا ایجاد کرده است که در این امر مشارکت کنید. با پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی.

عکس واتساپ 2022/05/21 ساعت 11.53.47 صبح

مدیرعامل موسسه خاطرنشان کرد: با رشد تکنولوژی و فناوری، نحوه تعامل با مشتریان تغییر کرده و مشتریان دیگر روش سنتی را نمی پذیرند و می خواهند خدمات سریع و خوبی ارائه دهند، پس اجازه دهید موسسه ملل را ارائه دهیم. با خدمات خوب رفتار، پوشش مناسب و چهره خندان هر چه سریعتر خدمات را در سیستم بانکی ارتقا می دهد.

مهندس مروجی قائم موغم در خصوص این نشست ضمن تاکید بر نقش موسسات اعتباری در اقتصاد کشور گفت: اتخاذ رویکرد هم افزایی و بهره گیری از فرصت های موجود می تواند اقدامات موثری را به نفع موسسه و افزایش آن ایجاد کند. سهم بازار.”

وی گفت: در برخی کشورها بازار سرمایه در تامین منابع از بانک ها جلوتر است و پروژه ها منابع خود را از بازار سرمایه تامین می کنند، اما در ایران و کشور ما برعکس است، بدون تامین مالی نمی توان پروژه را انجام داد. بانک.” ببینید.

قائم مقام موسسه در خصوص افزایش اطلاعات بانکی شرکا گفت: کارکنان شعب باید صورت های مالی شعبه را در مراحل مختلف تجزیه و تحلیل کرده و وضعیت سودآوری خود را بررسی کنند.

آقای مروجی افزود: شعب موسسه از نظر پراکندگی در کشور مناسب هستند و باید از این پراکندگی بهترین استفاده را کرد و منابع موسسه را برای فرد افزایش داد و محدود به جذب منابع نشد.

وی افزود: موسسه ملل از نظر توانمندی و زیرساخت در حوزه فناوری و دیجیتال در وضعیت مطلوبی قرار دارد و توانستیم در کنار بانک و فام بهترین امکانات را در نرم افزار ایجاد کنیم و باید خدماتی ارائه کنیم که می تواند به مشتریان ارائه شود.”

قائم مقام موسسه با تاکید بر مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر اعطای تسهیلات به قرض الحسنه برای اقشار مختلف مردم گفت: خیر، باید منابع قرض الحسنه را افزایش دهیم که این امر بسیار به همراه خواهد داشت. درود بر موسسه

در ادامه جلسه آقای طحان معاون امور شعب و رحمانی مدیر شعبه ناحیه دو به سخنرانی پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید