گوگل با فروش 1.6 میلیون نسخه از پیکسل 6 در رتبه پنجم بازار بریتانیا قرار گرفت.


به من”IDCگوگل با رشد فروش 380 درصد و در واقع فروش یک میلیون و ششصد هزار گوشی پیکسل در ابتدای سال 2022 برای اولین بار بین آنها پنجم برند بزرگ تلفن همراه وارد بازار انگلستان شده است.

گوگل تقریبا 3.3 درصد سهم بازار بریتانیا را به دست آورده و همانطور که گفته شد در حال افزایش است 380 درصد فروش با پیکسل 6 من گرفتمش.

پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در 19 اکتبر 2021 در رویداد «Pixel Fall راه اندازی شدارائه شد. این گوشی های اندرویدی از گوگل به عنوان بخشی از خط تولید «گوگل پیکسلطراحی شد و وارد بازار شد. تراشه Google Tensor روی این گوشی ها نصب شد و نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرد. این گوشی ها با اندروید 12، با یک درخواست غیر منتظره

سیب با 48.4 درصد به اشتراک بگذارید و عرضه کنید 2.4 میلیون گوشی هوشمند رهبر بازار است. سامسونگ با فروش 1.58 میلیون دستگاه در رتبه دوم قرار دارد.HMD Global“یا همان”نوکیا“و”اوپو» به ترتیب با فروش دویست و ده هزار و دویست و پنج هزار گوشی های هوشمند در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.

از سوی دیگر، در ایالات متحده اپل با فروش 19.9 میلیون گوشی های هوشمند “آیفون 13“برنده شد 51 درصد بورس شد. این نسبت به سه ماهه اول سال گذشته، با 45% افزایش داشت. «آیفون SEهمچنین به این شرکت کمک کرد تا در بازار میان رده حرفی برای گفتن داشته باشد.

سامسونگ با یک درصد افزایش فروش نسبت به سال گذشته، سهام 28 درصد بر بازار مسلط شد. اما رتبه های دیگر متعلق به گوگل و «موتورولاپیشرفت زیادی در بازار داشته است.

رتبه موتورولا سوم در میان گوشی های مقاوم و ارزان نگهداری می شود. این شرکت در مدت مشابه سال گذشته رشد کرد 56 درصد و با وجود حضور غول های چین توانست رتبه خود را ارتقا دهد.

شرکت “TCL» همچنین با فروش 1.4 میلیون این تلفن در رتبه چهارم ایالات متحده قرار گرفت. انتظار می رود گوگل ارائه دهدپیکسل 7تا پایان سال به مقام چهارم صعود کند.

دیدگاهتان را بنویسید