از مراکز درمانی فردس خواسته شد زباله های عفونی را دفع کنند



دکتر “ تم پانتئون وی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس به طور مرتب از مطب ها، مراکز درمانی، آزمایشگاه ها و جراحی های محدود بازدید می کند و در صورتی که این مراکز درمانی دفن زباله نداشته باشند. قرارداد با شهرداری ها، به عنوان تهدیدی برای سلامت جامعه عمومی به قوه قضاییه معرفی می شوند.

وی گفت: مدیریت و نظارت بر جمع آوری و دفن پسماندهای عفونی و عفونی بر عهده شبکه بهداشت و درمان است و این بدان معنا نیست که شبکه بهداشت و درمان مسئولیت جمع آوری پسماندها را بر عهده دارد.

عینی افزود: شبکه بهداشت و درمان الفردس برای جمع آوری پسماندهای عفونی قرارداد جداگانه با پیمانکار خصوصی دارد و با این شبکه بر جمع آوری زباله های عفونی نظارت دارد اما محل دفن و نحوه دفن آن بر عهده شهرداری است. و مدیریت. حفاظت از محیط زیست .

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردز تصریح کرد: در دفن زباله هیچ گونه اختفا و سهل انگاری نخواهیم داشت. شبکه بهداشت و درمان فردس دارای 11 مرکز جامع سلامت فعال است

این مراکز برای جمع آوری زباله های بهداشتی قرارداد دارند.

آئینی گفت: عملیات احداث خانه بهداشت با زیربنای 400 متر مربع در شهرک وحدت فردسه تا پایان امسال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور آغاز می شود.

شهرستان 700 هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید