ایتالیا 11 سال بعد روسونری شد. میلان با اسکودتو به اینتر رسید


به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران از ساعت 20:30 امروز دیدارهای سرنوشت ساز و سرنوشت ساز هفته پایانی لیگ برتر فوتبال سری آ ایتالیا برگزار شد که در پایان تیم فوتبال میلان موفق شد نوزدهمین قهرمانی خود را از آن خود کند. در این رقابت ها با غلبه بر حریف خود. . حالا بعد از 11 سال فوتبال ایتالیا دوباره قرمز و سیاه شده است.

ساسولو 0-3 میلان

در این دیدار سرنوشت ساز میلان در ورزشگاه ماپی میهمان ساسولو بود و برای رسیدن به اسکودتو باید حریف خود را شکست می داد. شاگردان استفانو پیولی از ابتدا نبض میدان را در دست گرفتند و موفق شدند در دقیقه 17 با پاس لیائو و گل اولیویه ژیرو به اولین گل خود دست پیدا کنند.

میلان پس از این گل دست از حملات خود بر نداشت تا اینکه لیائو در دقیقه 32 بار دیگر توپ را برای دروازه ژیرو آماده کرد و مهاجم فرانسوی با یک ضربه دقیق گل دوم را به ثمر رساند.

روسونری که تسلیم نشدند، در دقیقه 36 دوباره توسط فرانک کاسیر به گل رسیدند. همچنین این بار لیائو به تیمش کمک کرد تا در این دیدار هت تریک کند. در نهایت میلان با همین نتیجه پیروز میدان شد.

میلان با این برد 86 امتیازی شد و توانست با دو امتیاز اختلاف نسبت به اینتر نوزدهمین قهرمانی خود را جشن بگیرد. میلان با این تورنمنت از نظر تعداد به اینتر رسید.

ایتالیا 11 سال بعد روسونری شد.  میلان با اسکودتو به اینتر رسید

تماشاگران آتنی در استادیوم اصلی ساسولو

اینتر 3-0 سمپدوریا

نراتزوری باید سنسو چیرو را شکست می داد تا به بیستمین عنوان قهرمانی خود در سری آ برسد و منتظر پایان میلان بودند. آنها مانند حریف سنتی خود از ابتدا در بازی بودند و توانستند در دقایق 49، 55 و 57 توسط ایوان پریشیچ و خواکین کوریا (دو گل) به گل برسند.

اینتر در نهایت موفق شد 3-0 حریف خود را شکست دهد اما این پیروزی برای قهرمانی در سری آ ایتالیا کافی نبود. آنها با این برد 84 امتیازی شدند و در نهایت در رده دوم جدول قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید