مدیرعامل اسنپ: پس از اخذ مجوزهای لازم، افزایش قیمت مصوب در سال 1401 اعلام می شود.


به گزارش زومیت، امشب یکم خردادماه گروه شرکت های اسنپ گزارش سالانه عملکرد این گروه در سال 1400 را رونمایی کرد.در این مراسم و برای اولین بار بنیانگذاران خارجی این گروه نیز به بیان موضع زیرگروه های گروه اسنپ پرداختند. از جمله اسنپ (تاکسی اینترنتی)، اسنپ فود، اسنپ داکتور، اسنپ باکس، اسنپ مارکت، اسنپ ونچرز و غیره. بحث و گفتگو.

در این مراسم، مدیرعامل اسنپ، محمد خلج، گفت: روزی که تصمیم به برگزاری این رویداد گرفتند، بسیاری خوشحال بودند که پس از بهبود وضعیت کرونا در کشور، فرصتی برای دیدار دوباره پیدا کردند. وی با ابراز تأسف از اخبار دو هفته گذشته و شرایط اقتصادی کشور، مجدداً نسبت به فعالیت خود در این بازار ابراز نگرانی کرد.

خلج افزود که اکنون همه جا درباره افزایش قیمت ها و وضعیت نامشخص آینده صحبت می شود. او تکمیل کرد:

اسنپ ​​به عنوان یک شرکت حمل و نقل بین شهری، خود را مسئول درآمد کاربر راننده و هزینه کاربر مسافر می داند. بنابراین، با توجه به شوک بازار، ایجاد تعادل بین این دو نیاز برای ما کاری دشوار است.

وی تاکید کرد: بدون شک مطالبات هر دو گروه از کاربران اسنپ منطقی است و ادامه فعالیت اسنپ منوط به رضایت هر دو گروه است. این به این دلیل است که رانندگان از کار در این ناوگان در زمانی که کرایه‌ها پایین است و مسافران مجبور به استفاده از اسنپ در سبد خرید خود هستند، دلسرد می‌شوند.

خلج اعلام کرد: تاکسی های آنلاین نیز بر اساس مصوبات مربوط به افزایش نرخ تاکسی های آنلاین، افزایش نرخ سالانه متناسب با نرخ تورم را اجرا خواهند کرد.

در همین راستا، محمد خلج، مدیرعامل اسنپ در گفتگو با زومیت درباره خبر تصمیم رانندگان اسنپ برای اعتصاب به دلیل کرایه ها، امروز از پیگیری مطالبات رانندگان ناوگان این شرکت خبر داد. وی تاکید کرد که اسنپ همواره مقرون به صرفه بودن و بهینه سازی قیمت را ماموریت اصلی خود می داند.

وی اکنون در جمع شرکت های اسنپ امشب به مشاوره تغییر تعرفه تاکسی در اینترنت اشاره کرد و گفت:

در حال حاضر در حال رایزنی با ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور هستیم و پس از اخذ مجوزهای لازم افزایش قیمت مصوب 1401 اعلام می شود و تمام تلاش ما بر این است که قیمت گذاری شود. از سفرهای تاکسی آنلاین تا دغدغه معیشتی کاربران رانندگان و هزینه های مربوط به آن در نظر گرفته شود، استهلاک، قیمت خودرو، هزینه سوخت و نگرانی کاربران مسافران در تعیین نرخ جدید لحاظ شود.

خیلج در ادامه اعلام کرد اسنپ یکی از شرکت هایی است که ارتباط مستقیمی با زندگی روزمره مردم دارد. به همین دلیل وظیفه خود را در حوزه مسئولیت اجتماعی سنگین تر می داند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته به طرق مختلف تلاش کردند بیش از پیش مسئولیت اجتماعی خود را در قبال جامعه ایفا کنند. به گفته خلج، در این راستا اسنپ 5 پروژه را در معاونت خیریه اسنپ کلاب با کمک خیریه های معتبر اجرا کرد که منجر به مشارکت بیش از 591 هزار کاربر در این طرح شد.

مدیرعامل اسنپ اظهار داشت: این شرکت با معافیت بیش از 15000 کاربر راننده از کمیسیون و تخفیف های ویژه (مانند کد تخفیف اوتیسم، ایمن سازی و خیریه) سعی در حمایت از اقشار مختلف جامعه داشته است.

مدیرعامل اسنپ در بخش‌های دیگری از سخنرانی گفت که آنها مفتخرند که یک ایده نوآورانه را به یک شرکت بزرگ و موفق تبدیل کنند.

با رشد گروه، حتی با وجود اینکه بسیاری از مردم سعی کردند سرعت ما را کاهش دهند، ما بیشتر از این برای مقابله با بحران‌ها و ریسک‌پذیری انجام دادیم و شبانه روز برای بهبود خودمان کار می‌کردیم.

وی تایید کرد که هدف اولیه اسنپ تسهیل زندگی روزمره مردم بوده و اکنون خوشحال هستند که پس از 7 سال توانسته اند این هدف را در عرصه های مختلف زندگی از سفارش خودرو، موتور سیکلت و ون گرفته تا رزرو بلیط و هتل، سوپرمارکت توسعه دهند. خرید و مشاوره پزشکی به گفته وی، اکنون هر جا که این ایده به یک شرکت بزرگ و سودآور تبدیل شود، نام «اسنپ» به گوش می رسد.

به دستاوردهای اسنپ افتخار می کنیم

پس از این مراسم، دو شریک خارجی موسس گروه اسنپ، ایاد الکسار و محمود فوز، با ارائه آماری از رشد گروه اسنپ در هفت سال گذشته، خاطرنشان کردند: دستاوردهای گروه اسنپ در خاورمیانه مایه افتخار آنهاست

ایاد الکسار، یکی از بنیانگذاران گروه اسنپ، در کاخ اسنپناس سخنرانی می کند

ایاد الکسار، یکی از بنیانگذاران گروه اسنپ در سخنانی به مشکلات و موانع بر سر راه توسعه این گروه اشاره کرد و گفت:

ما در توسعه محصولات اسنپ با مشکلات مختلفی مواجه شدیم. به خاطر تحریم ها مجبور شدیم خیلی از محصولات را خودمان بسازیم. از SnapCloud تا SnapMaps.

وی رسیدن اسنپ به جایگاه فعلی خود را با وجود تحریم ها یک دستاورد استثنایی توصیف کرد. الکسار البته در سخنان خود به نقاط ضعف اسنپ نیز اشاره کرد و اعلام کرد که در تلاش برای رفع این نقاط ضعف هستند. وی در این خصوص توضیح داد:

ما قطعاً در 7 سال گذشته اشتباهاتی داشته ایم. من در شبکه های اجتماعی نگاه می کنم و نظراتی در مورد خدماتی مانند غذا و تاکسی می خوانم. هر روز نقد می خوانم تا بهتر شوم. ما می خواهیم هر روز کمی خودمان را بهتر کنیم. ممنون که از ما انتقاد کردید

محمود فوز، یکی از بنیانگذاران گروه اسنپ، در هتل اسپیناس پالاس سخنرانی می کند

محمود فوز یکی از بنیانگذاران گروه اسنپ گفت که با تیمی 10 نفره شروع به کار کردند و اکنون این گروه بیش از 5000 عضو دارد.

وی با اشاره به مشکلاتی که کرونا برای خدمات مختلف این دسته ایجاد کرد، گفت:

ما یکی از بزرگترین ارائه دهندگان حمل و نقل هوشمند هستیم. در دو سال گذشته به دلیل کرونا دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. تقاضاها بسیار کم بود. اما به دلیل اتحاد و کار گروهی توانسته ایم خدمات خود را در این دوران رشد دهیم و خدمات جدیدی ارائه دهیم.

به گفته فوز، اسنپ 43 درصد در فضای حمل و نقل رشد کرده است و فضای بیشتری برای رشد دارد. او معتقد است که داشتن بیش از 3 میلیون رکورد سفر روزانه در کشوری با بیش از 80 میلیون نفر، عدد شگفت انگیزی است. وی تاکید کرد که اسنپ بیش از 90 درصد از بازار حمل و نقل هوشمند را در اختیار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید