راه های شناسایی خواستگار دوست باز


یکی از ویژگی های اخلاقی که می تواند مشکلات زیادی در ازدواج ایجاد کند، گشاده رویی شریک زندگی است. اکثر روانشناسان به شما توصیه می کنند که اگر هنگام قرار ملاقات یا معاشقه متوجه شدید که طرف مقابل دوستی باز است، از رابطه دوری کنید، مگر اینکه شما هم دوستی باز باشید و بعد از ازدواج بتوانید تنها وقت خود را با دوستان خود پر کنید.

در خواستگاری سنتی معمولاً به دلیل محدود بودن جلسات و فاصله کم خواستگاری تا ازدواج، نمی توان خصوصیات درونی افراد را درک کرد، بنابراین اگر احساس می کنید خواستگار شما ممکن است دوستی باز باشد، بهتر است بیشتر هزینه کنید. زمان آشنایی و خواستگاری

پس از ازدواج، دوست پسر قطعا وقت کمی برای شما خواهد داشت و اگر نامزد یا متاهل هستید و متوجه می شوید که زمان زیادی را با دوستانش می گذرانید، بیشتر سعی می کند تعطیلات و تفریحات خود را با دوستانش بگذراند. امیدوار نباشید که بعد از ازدواج بهتر شود.

مردان معمولا بهترین رفتار خود را هنگام قرار ملاقات و اشتراک گذاری نشان می دهند. خانم ها در اوایل دوران خواستگاری و ازدواج بیشتر جذب آقایان می شوند، بنابراین اگر در این دوران احساس بی علاقگی می کنید یا نامزدتان وقت کمتری را با شما می گذراند و بیشتر با دوستانش ترجیح می دهد، بعد از ازدواج اینطور نخواهد بود.

به گفته روانشناسان، اگر در مرحله انتخاب همسر هستید یا اگر بدون نامزد ازدواج کرده اید و متوجه می شوید که همسرتان دوستی باز است، بهتر است با یک دوست باز گره بزنید. ازدواج با خواستگار بسیار مخاطره آمیز است و به جای اینکه از تنهایی خود بکاهید و یک شریک در کنار خود داشته باشید، وارد رابطه ای پر از تنهایی می شوید و باید مسئولیت های همسرتان را در ازدواج به عهده بگیرید.

یک مرد برونگرا در مواقع بی مسئولیتی و خوشبختی می خواهد با دوستانش خلوت کند و به همان اندازه که با دوستانش وقت می گذراند و خود را فدای آنها می کند، برای همسر و فرزندانش کم می گذارد و نمی تواند به درستی مسئولیت را بر عهده بگیرد. زندگی قبول کن.

یک مرد برونگرا معمولاً در دسترس همسر و فرزندانش نیست، فقط شما را نادیده می گیرد و بار بازی هایش را بر دوش شما می اندازد.

فقط یک زن می‌تواند مردی را که روی هم رفته دوستی برون‌گرا است و کسی که با دوستانش وقت می‌گذراند، تحمل کند. به این ترتیب هیچ یک از شما زمانی را ندارید که در خانه تنها باشید و با دوستانتان خوش بگذرانید.

اگر دایره دوستان زیادی دارید، می توانید با خواستگاری که دایره دوستان زیادی دارد بهتر عمل کنید، اما اگر درونگرا هستید یا دوستان کمی دارید و ترجیح می دهید زندگی خانوادگی را با دوستان بگذرانید، پس با یک دوست مرد باز زندگی کنید. شما را عصبانی خواهد کرد سلام، آیا باید در حین قرار ملاقات بتوانید تشخیص دهید که آیا یک پسر برای دوست پسر باز است یا نه؟

بدانید که خواستگار دوستی باز است، خواستگار دوستی باز و شوهر دوستی باز است

معایب خواستگاری دوست باز بودن

معایب خواستگاری یا کاندیدای آزاد بودن

ازدواج و زندگی زناشویی با زندگی مجردی بسیار متفاوت است، پس از ازدواج دو نفر مسئول تامین نیازهای مالی و عاطفی شوهر هستند. مهمترین عامل در ایجاد صمیمیت و احساس شادی در زندگی، ارضای نیازهای عاطفی و جلب توجه است.

یک مرد برونگرا نمی تواند نیازهای عاطفی همسرش را به درستی برآورده کند، یک مرد برون گرا به جای افزایش صمیمیت در زندگی زناشویی، بر روی حفظ ارتباط با دوستانش و گذراندن وقت با آنها تمرکز می کند.

زندگی با مرد یا زن گشاده رو اصلاً سرگرم کننده نیست و احساس بی توجهی، بی ارزشی و تنهایی بی پایان را به همراه دارد و این احساسات باعث صفا، صمیمیت و احساس خوبی می شود که باید از زندگی شما حذف شود.

برقراری ارتباط با دوستان بعد از ازدواج هر از چند گاهی کاملا طبیعی است و برای بهبود روابط عاطفی و بهبود روحیه شخصی شما بسیار مفید است. گذراندن 1 تا 2 بار با دوستان ماهی کاملاً طبیعی است و به معنای بازی با دوست نیست، اما وقتی فردی ترجیح می دهد آزادی را که به دست می آورد با دوستانش سپری کند، می تواند آسیب های جدی در زندگی ایجاد کند.

دوستی باز، خواستگار و شوهر بودن، دوستی باز است و با مردان دوست چه باید کرد

سوالات خواستگاری برای تعیین اینکه آیا خواستگار باز است یا خیر

بدان که خواستگار باز است

معمولاً مجردها دوستان بیشتری نسبت به افراد متاهل دارند و زمان بیشتری را با دوستان خود می گذرانند، اما پس از ازدواج معمولاً این روابط کاهش می یابد و ترجیح می دهند اوقات فراغت خود را با همسر خود بگذرانند اما با یک دوست باز. همیشه دوستانش را در اولویت قرار می دهد و ترجیح می دهد اوقات فراغت و تعطیلاتش را با دوستانش بگذراند و شوهر را تنها بگذارد.

در قرارهای سنتی شما چاره ای ندارید جز اینکه یک سری سوال بپرسید تا مشخص شود که خواستگار دوستی باز است یا خیر. مثلا :

– چند تا دوست صمیمی داری؟

در طول روز یا هفته چند ساعت با دوستان خود می گذرانید؟

انواع تفریحات رایج بین شما و دوستانتان چیست؟

چقدر به سفر دوستانه علاقه دارید؟

به نظر شما دوستان چقدر باید بایستند و چقدر آنها را به زندگی خود راه می دهید؟

دوستان شما چند اولویت در زندگی شما دارند؟

بعد از ازدواج چقدر با دوست دخترتان وقت می گذارید؟ آیا تغییری در رابطه شما ایجاد خواهد شد؟

– نظر شما در مورد مسافرت بعد از ازدواج با دوستان چیست؟

– اگر همسرتان علاقه ای به ارتباط با دوستانتان نداشته باشد، چه واکنشی نشان می دهید؟

فهمیدن باز بودن خواستگار در دوران خواستگاری و آشنایی های اخیر به دلیل روابط طولانی و رفت و آمد بسیار راحت تر است و با رفتارهایی که از خواستگار می بینید می توانید ببینید که دوست چقدر باز است، چقدر دوست صمیمی دارد. او ترجیح می دهد اوقات فراغت خود را با شما بگذراند یا در تعطیلات بهانه بیاورد تا با شما.

اگر متوجه شدید که زمانی برای گذراندن با نامزد خود ندارید و احساس تنهایی می کنید، باید زنگ خطر را جدی بگیرید.

هنگام قرار ملاقات، افراد معمولاً سعی می کنند طرف مقابل را جذب کنند و با هم بودن برای آنها سرگرم کننده است، اما اگر نامزد یا شریک زندگی شما رفتاری دارد که باعث می شود احساس تنهایی یا بی توجهی کنید، این رفتار همچنان دلیل آن را پیدا می کند. رفتارش کیه؟ آیا او وقت خود را صرف مسافرت و تفریح ​​با دوستانش می کند یا شما اولویت او نیستید یا فقط به شما علاقه ای ندارد و فقط می خواهد ازدواج کند؟

    مردان گشاده روی، نشانه های باز بودن خواستگار، معایب دوستی که نقش خواستگار را بازی می کند.

مردها دلیل بازی کردن همدم

علت همبازی مردان چیست؟

بی مسئولیتی ذاتی فردی

ندانستن درک دستی همزیستی و مفهوم رابطه صحیح با خانواده

برخی از افراد هرگز بزرگ نمی شوند و برای تایید و اعتبار به گروهی از دوستان نیاز دارند.

افرادی که در دوران تجرد یا ازدواج، صمیمیت و رابطه شادی را تجربه نمی کنند.

افرادی که بی مسئولیت هستند و نمی خواهند آزادی های زندگی فردی آنها پایان یابد.

– افرادی که با ایده آل یک دوست باز بزرگ شده اند و معنای زندگی آنها در حلقه دوستان آنها نهفته است.

مشکلات زناشویی، عدم وابستگی عاطفی و صمیمیت با شوهر

ازدواج با زن شاکی یا کنترل کننده

دیدگاهتان را بنویسید