طراحی مفهومی IOS 16; همیشه روی صفحه نمادهای جدید + ویدیو


اپل تا چند هفته دیگر میزبان رویداد توسعه دهندگان WWDC 2022 خواهد بود تا آخرین سیستم عامل های خود را به نمایش بگذارد. iOS 16 بیانیه. اکنون ویدیوی مفهومی جدیدی منتشر شده است که برخی از ویژگی ها و قابلیت های مورد انتظار این سیستم عامل از جمله نمایشگر همیشه روشن را نشان می دهد.

ویژگی های احتمالی iOS 16

ویدئوی مفهومی IOS 16 توسط کانال یوتیوب نیکلاس گیگو به اشتراک گذاشته شده است. ویدیوی ویژه صفحه نمایش همیشه روشن است آغاز شده ؛ قابلیتی که مدت هاست توسط سازندگان گوشی های اندرویدی مانند سامسونگ و شیائومی در اختیار کاربرانش قرار گرفته است. با استفاده از این قابلیت، کاربران آیفون بدون نیاز به روشن کردن صفحه نمایش، می توانند به اعلان ها و برخی اطلاعات دسترسی داشته باشند.

مارک گورمن از بلومبرگ قبلاً گفته بود که iOS 16 اعلان‌ها و قابلیت‌های ردیابی سلامت را بهبود می‌بخشد. در این ویدیو به آیکون های جدید در iOS 16 اشاره شده است. گورمن همچنین گفت که راه جدیدی برای تعامل با سیستم عامل وجود دارد.

علاوه بر این، ویژگی App Library را می توان در داک (نوار پایین) در ویدیو مشاهده کرد. این ویژگی تاکنون توسط برخی منابع اعلام شده است. این ویژگی به شما امکان می دهد سریعتر به برنامه های محبوب دسترسی داشته باشید. دیگر مفاهیمی که در این ویدیو پوشش داده شده اند شامل ویجت های تعاملی برای کنترل بیشتر کاربران بر روی صفحه اصلی است.

این ویدئو همچنین به ویژگی‌های دیگری مانند App Switcher جدید، قابلیت تنظیم چندین تایمر، مرکز کنترل تغییر یافته، قفل برنامه و موارد دیگر اشاره می‌کند. البته هیچ تضمینی برای وجود این ویژگی ها در iOS 16 وجود ندارد.

پیش از این در این مقاله، «ویژگی‌هایی که می‌توانند iOS 16 را به یک سیستم عامل کامل‌تر تبدیل کنند»، به برخی از ویژگی‌های مورد انتظار برای نسخه جدید سیستم عامل کوپرتینو پرداختیم.

دیدگاهتان را بنویسید