موسوی: این استقلال می تواند سال ها در فوتبال ایران پیشتاز باشد



به گزارش خبرگزاری ایران (ایرنا)، علی موسوی وی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: استقلال در لیگ پستوویک به معنای واقعی یک تیم بود، تیمی که همه اعضای آن ستاره بودند و آبی ها را بعد از سال ها طعم شیرین قهرمانی را چشیدند.

وی افزود: فرهاد مجیدی در این فصل ماهرانه نشان داده، حس اتحاد و همدلی را در تیمش ایجاد کرده، از بازیکنانش حمایت کرده و استقلال را در این فصل در مسیر موفقیت قرار داده است.

بازیکن پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مطمئنا استقلال با بازیکنان مستعد، جوان و شایسته خود می تواند سالیان سال در مسیر موفقیت قرار گیرد و اگر این تیم تقویت شود در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

موسوی بیان کرد: مدیریت استقلال در این فصل تاثیر و نقش بسزایی در قهرمانی داشت و آرامش را به تیم اضافه کرد و یکی از مهم ترین دلایل قهرمانی از استقلال در سال های گذشته حواشی بود که برای این تیم ایجاد کرد. ، اما امسال تیم کار و مدیریت و باشگاه توجهی به حواشی نداشتند.

وی تاکید کرد: استقلال در موقعیتی برابر آلومینیوم اراک به تساوی رسید که شایسته پیروزی بود و این تیم در دقایق پایانی موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آورد که حریف در حالی از دست داد که حریف با تمام نفراتش برای کسب امتیاز در تهران آمده بود.

بازیکن سابق استقلال گفت: رکوردی که استقلال تا اینجای کار در لیگ برتر به جا گذاشته یک رکورد استثنایی است، این تیم هنوز شکست نخورده است و قطعا اگر در دو هفته گذشته باختی در کارنامه خود ثبت نشده باشد، یک رویداد ویژه است.” تو در فوتبال ایران گل خواهی کرد.»

دیدگاهتان را بنویسید