کمبود تولید نداریم مردم نباید فریب آب و هوا را بخورند



رئیس شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی گفت: در حال حاضر فضای شعله ور و مسموم در جامعه ایجاد کرده اند، کمبود تولید داریم اما این درست نیست.

به گزارش ایسنا، به نقل از گروه توسعه ملی، فروزانمر، عضو هیئت مدیره و رئیس شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در اولین همایش مدیران و مدیران عامل شرکت های فابانک گفت: گروه توسعه پویا گروه توسعه ملی در حال انجام است. تا بتوانیم به اهداف تعیین شده برای شرکت و فراتر از آن دست یابیم.با رویکرد نرم افزاری، سیستمی، نظام شایستگی و ارتقای مکانیزم های کنترلی.یکی از مهمترین مواردی که همواره در این مسیر از آن محافظت می کنیم، چرخش گروه است. از یک شرکت به سهم بازار موثر؛ بنابراین بهبود سبد به طور جدی دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گروه توسعه ملی باید بتواند سهم خود را در تولید ناخالص داخلی افزایش دهد و به موازات آن سهم بازار محصولات خود را افزایش دهد، گفت: مسیر و رویکرد ما باید به سمتی باشد که بتوانیم با آن همگام باشیم. بازارها و سیستم های اقتصادی را به حرکت درآورید و مزیت های رقابتی پایدار نسبت به سایر رقبا به دست آورید. در این راستا باید مفاهیم جدیدی مانند بازاریابی را جایگزین مفاهیم سنتی مانند بازاریابی کنیم.

وی افزود: نگاهی به گزارش شرکت های زیرمجموعه نشان می دهد که گروه توسعه ملی با وجود تحریم های سرکوبگرانه نظام استکباری و محدودیت های اعمال شده توانسته با تکیه بر توانمندی های داخلی خود به موفقیت ها و پیشرفت های بسیاری دست یابد.

فروزانمر در خصوص نوسازی زنجیره ارزش گفت: بر اساس طرح جدید گروه توسعه ملی، شرکت های بیشتری در بورس عرضه می شوند.

عضو هیات مدیره و بانک با تاکید بر اصلاح ساختارهای مالی گفت: اصلاح ساختار هلدینگ ها موضوعی است که باید با جدیت دنبال شود. تامین مالی یکی از اصلی ترین فعالیت های گروه است و تلاش خواهیم کرد تا با ایجاد شتاب دهنده های کسب و کار، استارت آپ ها و صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر، تجاری سازی ایده های دانش بنیان را یکی از اهداف اصلی گروه توسعه ملی قرار دهیم.

رئیس گروه توسعه ملی گفت: محافظه کاری اداری در دوره جدید گروه توسعه ملی باید جای خود را به یک مدیریت جسورانه و پرخطر در چارچوب قانون بدهد تا بتوانیم عنصر رقابت را به درستی با سایر شرکت ها دریافت کنیم. در سطح محلی و بین المللی.”

فروزان مهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص استخدام گفت: مجموعه ای که برای ایجاد اشتغال در کشور تلاش می کنند باید مانند اتاق جنگ در دوران دفاع مقدس که شب و روز نمی شناختند کار کنند. در دوران جنگ و دفاع مقدس، روز و شب، تعطیلات و غیر تعطیلات، هفته اول و آخر هفته برای گروه هایی که برنامه ریزی جنگ داشتند معنا نداشت. مدام مشغول کار بودند. امروز هم باید همینطور برای ایجاد اشتغال عمل کنیم.

رئیس گروه توسعه ملی در خصوص وظایفی که شرکت ها در حال حاضر متعهد به انجام آن هستند، گفت: در حوزه حسابرسی داخلی، اجرای سیستم گزارش دهی COSO باید در تمامی شرکت ها اجرا شود. توجه به دستورالعمل های بورس و حفظ دارایی ها از اولویت های اجرایی مدیریت جدید گروه توسعه ملی است.

وی تاکید کرد: آسیب شناسی در شرکت ها برای جلوگیری از فساد یکی از مهم ترین موضوعاتی است که اجرایی می شود و در راستای اصلاح ساختار مالی، سند تحول شرکت های وابسته به گروه توسعه ملی به زودی ابلاغ می شود.

دکتر فروزانمر با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری و توجه دولت سیزدهم به معیشت مردم گفت: در حوزه توزیع استراحت کنید. لازم است در این راستا با دولت محترم همکاری شود.

رئیس گروه توسعه ملی با اشاره به وظایف خطیر مدیران شرکت‌های تابعه و راهبردهای وب‌بانک در دوره مدیریت جدید، گفت: وظایف آنها دستیابی به اهداف «ما می‌توانیم» است. قطعا از مدیران انتظار می رود که وظایف خود را با صداقت، صداقت و شفافیت انجام دهند و بتوانند شرکت را به سمت سودآوری و بهره وری سوق دهند.

فروزانمر رویکردهای جدید در گروه توسعه ملی را چهار اصل برنامه محوری، شایسته سالاری، استقرار موضع روشمند و از همه مهمتر عملیاتی سازی مکانیسم نظارت همراه با هم افزایی و همگرایی با شناسایی و ارائه پتانسیل های گروه، راهبردها و سیاست های جدید اعلام کرد. . این توسعه ملی است که باید بیشتر ترویج شود. شفافیت و رعایت قانون در کلیه امور و شرکت ها باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید