اعلام تاریخ برگزاری چهارمین رویداد انیمیشن حنا روازی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به منظور فراهم کردن بستر توزیع عادلانه سرمایه، شفافیت اقتصاد انیمیشن، تهیه و تولید محتوا، فرآیند حرفه ای شدن استودیوهای تولید، تشکیلات گروهی فعال در حوزه انیمیشن کمک به ایجاد سناریوهای جذاب انیمیشن چهارمین رویداد برای افزایش سرمایه پیچ انیمیشن رویا در سال 1401 اتفاق می افتد.

شناسایی و پاسخگویی به مطالبات محتوایی سرمایه گذاران و خریداران انیمیشن و شناسایی و آموزش تیم های مستعد و فعال در این زمینه از دیگر اهداف این رویداد است. همچنین بخش ویژه این دوره شامل کارگاه های طراحی برای ایده و کمک در ارتقاء آثار نمایشی خواهد بود.

سومین دوره این رویداد در 27 سال گذشته به ایستگاه پایانی خود رسید و ده پروژه حاضر در این مرحله متخصصان پروژه خود را در مقابل در این مراسم مدیران فرهنگی و سرمایه گذاران خصوصی حضور داشتند.

دو طرح انیمیشن »روشهر(فیلم) و «موزه انقراض» با نام جدید «آره نردبان های زیرزمینی (سریال) در این مدت موفق به جذب سرمایه شدند و سایر پروژه های این رویداد نیز در مرحله مذاکره برای سرمایه گذاری هستند.

در چهارمین دوره این رویداد برپایی رویا علاقه مندان می توانند به 3 بخش از فیلم مراجعه کنند: یک سری و رسانه ها از نظر ژانر، فناوری، مخاطب و مدت زمان محدودی برای ثبت نام در این رویداد ندارند.

آخرین مهلت ثبت نام در این رویداد 1 خرداد می باشد 1401 شروع و تا اول مرداد ادامه دارد 1401 دنبال کردن. تولیدکنندگان انیمیشن می توانند فرم ثبت نام را در وب سایت تکمیل کنند رویا طرح خود را برای شرکت در این رویداد ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید