ساخت 2 سالن در خرمشهر و آبادان / بخش خصوصی برای ورود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



رضا مردانی، دبیر بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر «فتح خرمشهر» درباره وضعیت این جشنواره به خبرنگار مهر گفت: اجراهای جشنواره از 30 اردیبهشت ماه آغاز شد و هر روز کاری در اداره تئاتر و یک اثر در بخش خیابان.

وی در خصوص واکنش مردم خرمشهر به اجراهای جشنواره بیست و چهارم گفت: خوشبختانه مخاطبان از کیفیت آثار راضی بوده و از اجرای آنها استقبال کرده اند.

دبیر بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر «فتح خرمشهر» با تایید اینکه این جشنواره محدود به اجرای آثار یک منطقه است، تصریح کرد: در این جشنواره یک اثر تئاتر و یک کار خیابانی از خرمشهر وجود دارد و میزبان نمایش های 10 ما هستیم. ناحیه.

مردانی درباره برنامه ریزی برای حمایت از آثار شرکت کننده در جشنواره برای اجرای عمومی یادآور شد: داوران جشنواره دو اثر در دو مرحله و آثار خیابانی را برای حمایت و شرکت در جشنواره به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت ارائه می کنند. باید با مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مذاکره کنیم تا شرایط حمایت از اجرای عمومی آثار جشنواره فراهم شود.

وی در پایان درباره وضعیت سالن های تئاتر خرمشهر و آبادان توضیح داد: انتظار می رود بخش خصوصی برای ساخت سکوهای تئاتر در این دو شهر وارد شود. منطقه آزاد اروند امسال بودجه احداث دو سکوی تئاتر در شهرهای خرمشهر و آبادان را به شرط تجهیز سالن ها توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصویب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید