ماجرای اخراج گروه «یدالله» از «عصر جدید» چه گذشت؟



به گزارش اقتصاد اینترنتی؛ روزنامه خراسان نوشت: بسیاری از هواداران نسبت به این انتخاب واکنش منفی نشان دادند و از حذف گروه «دست خدا» ابراز تعجب و ناراحتی کردند. ماجرای مخالفت تماشاگران با رای داوران چه بود؟

گروه ورزشی مستعد “ید الله” در چهارمین مرحله نیمه نهایی با افزایش تعداد اعضای گروه به عملکردی بی نقص و موفق دست یافت. اعضای این گروه اگرچه از ناحیه دست یا پا دچار معلولیت بودند، اما عملکرد خوبی در این ورزش داشتند و با استقبال خوب داوران و تماشاگران مواجه شدند. کارن همایونفر این گروه را “قهرمان” مسابقات و امین حیایی عملکرد آنها را شگفت انگیز توصیف کرد.

یکی دیگر از اجرای خوب قسمت چهارم مربوط به سینا شیخی بود که با وجود سن کم توانست با دوبله صداهای مختلف رضایت داوران و تماشاگران را جلب کند تا جایی که به گفته احسان علیخانی اجرای خوب او در مرحله اول باعث شد. یک شرمندگی سنجری به همسر ژاله صامتی و مشاورشان سینا شیخی پیشنهاد می کند که به عضویت افتخاری انجمن گویندگان ایران درآیند. این موضوع باعث شد تا مردم انتظار داشته باشند که گروه دست خدا و رزمندگان ووشو به پای صندوق های رای بروند، اما انتخاب داوران ووشو رزمندگان و ساینا شکی بود که باعث مخالفت کاربران شد. در حالی که برخی از کاربران به عضویت سینا در انجمن گویندگان و نتیجه خوب اجرای او اشاره کردند، «دست خدا» را نسبت به رهبری مردمی و گروهی دیگر از مخاطبان را به دلیل پیشرفت «دست از» منصف‌تر دانستند. خدا» نسبت به مرحله قبل این گروه را مصداق استعداد می دانستند.

دیدگاهتان را بنویسید