پیشرفته ترین نارنجک انداز جهان در سال 2023 آزمایش می شود + تصاویر


هواپیمای آزمایشی B-21 از این شرکت نورثروپ گرومن پیش بینی می شود که به دلایل نامعلومی تا سال آینده پیشرفته ترین بمب افکن رادارگریز جهان باشد 2023 به تعویق افتاد. در ابتدا قرار بود این پرنده اولین پرواز آزمایشی خود را در سال 2022 انجام دهد، اما اکنون حداقل شش ماه تاخیر داشته است.

به گزارش مجله نیروی هوایی آمریکا، نیروی هوایی آمریکا از تعویق آغاز آزمایش های B-21 خبر داد، اما اطلاعاتی درباره دلیل این تاخیر منتشر نکرد. با این حال، حدس و گمان وجود دارد که مشکل از طرفی است تامین کنندگان و کمبود نیروی کار نقص های غیر منتظره او در حال ساخت این بمب گذار انتحاری بود.

یک سخنگوی نیروی هوایی ایالات متحده گفت که برنامه B-21 مطمئن است که اولین هواپیمای آزمایشی است کیفیت دارای ساخت کافی و نماینده مناسب خط تولید می باشد. این نماینده ناشناس خاطرنشان کرد که عدم وجود دلیل خاصی برای تاخیر به دلیل حفاظت از اطلاعات محرمانه برنامه است زیرا احتمال سوء استفاده دشمن وجود دارد.

بمب افکن رادارگریز B-21

اطلاعات کمی در مورد بمب افکن رادارگریز B-21 وجود دارد

از زمان توسعه بمب افکن B-21 در اواخر سال 2015 به نورتروپ گرومن جزئیات وضعیت ساخت و قابلیت‌های این هواپیما عمدتاً به شکل قابل اعتماد نگه میدارم با این حال، ما حداقل این را می دانیم 6 نمونه B-21 در دفتر مرکزی این شرکت در کالیفرنیا در حال ساخت است.

به گفته کیتی واردن، مدیر عامل نورتروپ گرومن، تولید B-21 همچنان اولویت اصلی وزارت دفاع و نیروی هوایی است و نیروی هوایی می خواهد تولید این بمب افکن را سرعت بخشد. این بخش از ارتش ایالات متحده در ابتدا قرار بود حداقل 100 فروند B-21 خریداری کند، اما این تعداد احتمالاً در حال افزایش است. 145 واحد قیام خواهد کرد.

بمب افکن رادارگریز B-21 جزء کلیدی برنامه نوسازی هسته ای پنتاگون است. این پرنده دوربرد می تواند با یا بدون پهپاد پرواز کند و بدون شناسایی وارد پیشرفته ترین سیستم های دفاعی شود. B-21 همچنین می تواند آن را حمل کند سلاح های هسته ای می توان از آن به عنوان یک سیستم کنترل برای سایر پهپادها استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید