ارمگانی: دو بازی سخت مقابل قزاقستان و سوریه داریم


ارمگانی: دو بازی سخت مقابل قزاقستان و سوریه داریم

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: 20 تیرماه در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی به مصاف قزاقستان و سوریه می رویم و نمی خواهیم دوباره به قزاقستان ببازیم.

سعید ارمگانی سرمربی تیم ملی بسکتبال امروز در نشست خبری گفت: برنامه بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت داریم. طبق برنامه کوتاه مدت در سومین دوره رقابت های مقدماتی جام جهانی دوم تیرماه به مصاف تیم های قزاقستان و سوریه خواهیم رفت. باید تلاش کنیم باخت مقابل قزاقستان تکرار نشود و همه می دانیم که در مرحله بعد با چین، ژاپن و استرالیا همگروه خواهیم بود و باید 6 بازی با آنها انجام دهیم. می خواهیم در این پنجره سوم و سپس جام ملت های آسیا در اندونزی با تیمی خوب و با بالاترین ظرفیت تلاش کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

سعید ارمگانی چندی پیش از سوی اتحادیه بسکتبال به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شد. او پیش از این سرمربی تیم ملی بود. آرمگانی پیش از این انتخابات سرمربی تیم اول کاساچوک بوداپست بود.

مربی تیم ملی بسکتبال گفت: قصد داریم تیمی به نام ایران نوین تشکیل دهیم تا در همان سیستم تیم بزرگسالان با آنها همکاری کنیم. این مهم است، زیرا اگر با این دو تیم موازی کار کنیم، قطعا شرایط بهتر می شود. به عنوان مثال، اگر بازیکنی در تیم اول مصدوم شد یا به هر دلیلی نتوانست درخواست ما را انجام دهد، می توانیم بازیکن تیم دوم را جایگزین او کنیم. همچنین محمدرضا اسلامی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرده ایم.

با اعلام سعید ارمگانی سرمربی تیم ملی بسکتبال، رضا شجاعپور به عنوان سرمربی و محمد کاسی پور، مهران آتشی و زلاتکو جوانوویچ به عنوان مربیان تیم ملی انتخاب شدند.

ts

ارمگانی گفت: طبق برنامه ریزی هایی که اعلام کردیم از شنبه هفته آینده شروع به کار خواهیم کرد. در دو هفته اول آزاد هستیم تا کارهای تیمی خود را به صورت تاکتیکی انجام دهیم و در هفته سوم به یکی از شهرهای ایران می رویم و سعی می کنیم یکی دو تیم خارجی را برای انجام یک بازی دوستانه دعوت کنیم. همچنین می خواهیم هفته سوم بازی های تدارکاتی را در ایران برگزار کنیم که انتظار داشتیم دو نوع کار کنیم، اولی در کیش یا قشم با کشورهای حاشیه خلیج فارس و دومی با اردن یا لبنان بازی کنیم. در تهران

تیم ملی بسکتبال کشورمان باید در پنجره سوم مقدماتی جام جهانی 31 تیرماه به مصاف قزاقستان برود و پس از این دیدار روز 13 تیرماه به مصاف سوریه می رود.

دیدگاهتان را بنویسید