معرفی پرینتر لیزری چندکاره شیائومی K200; مشخصات + قیمت


شیائومی از اولین چاپگر لیزری چند منظوره که این نام را یدک می کشد K200 رونمایی از ویژگی های قابل قبولی مانند تراشه NFC برای چاپ سریع توسط دستگاه های مختلف.

شایان ذکر است که پرینتر شیائومی علاوه بر قابلیت چاپ کپی 🀄 و نظر سنجی مفید و تنها است 225 دلار قیمت دارد. این محصول نیز از دسترس خارج شده است یو اس بی از کار با آن از طریق برنامه پشتیبانی می کند میجیا یا من برای چاپ همچنین امکان پذیر است.

معرفی چاپگر شیائومی

البته این دستگاه از اتصال بی سیم و کابلی نیز پشتیبانی می کند و کاربران می توانند از آن استفاده کنند اندروید، iOS، پنجره ها یا مک به او زنگ بزن

سایر مشخصات پرینتر چندکاره لیزری شیائومی

یکی از ویژگی های این چاپگر قابلیت آن است شیر آب به دلیل وجود یک تراشه NFC، این امکان را به کاربران می دهد که دستگاه را تنها با یک لمس دستگاه iOS یا Android به چاپگر راه اندازی کنند.

K200 همچنین از ویژگی‌های هوشمند دیگری مانند کپی هوشمند یا اسکن کارت شناسایی استفاده می‌کند که به دستگاه اجازه می‌دهد به طور خودکار تصویر را تنظیم کند و در صورت قرار دادن کارت شناسایی در هر جایی از اسکنر، یک کپی را چاپ کند.

معرفی چاپگر شیائومی

کاربران این دستگاه همچنین می توانند فایل ها را (کشیدن و رها کردن) به متابار بکشند نسخه وب چاپ به راحتی از مدارک مورد نیاز کپی هارد تهیه کنید.

از نظر سخت افزاری نیز شیائومی از تونر باکیفیت در این چاپگر استفاده می کند و همچنین قسمتی برای جداسازی جوهر در چاپگر وجود دارد که با یک حرکت کشویی ساده برای تعویض کارتریج تونر از محفظه خود خارج می شود.

جوهر اصلی این دستگاه قدرت چاپ است 4000 صفحه و کارتریج تونر قابلیت چاپ را نیز دارد 8000 صفحه لذت بردن. در پایان بد نیست اشاره کنیم که در حال حاضر اطلاعاتی از عرضه جهانی این محصول در دست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید