چگونه یک کارت اعتباری رایگان بسازم؟ دریابید که ویزا و مسترکارت چگونه کار می کند


ممکن است با خدماتی برخورد کرده باشید که برای ثبت نام نیاز به اطلاعاتی مانند کارت اعتباری، آدرس و شماره تماس است. به دلیل محدودیت های بین المللی، حساب های داخلی در بسیاری از سرویس های خارجی قابل استفاده نیستند و کاربران ممکن است در استفاده از آنها با مشکل مواجه شوند. خوشبختانه ابزارهایی وجود دارد یک کارت اعتباری رایگان بسازید به این دسته از افراد معرفی شد. در زیر شما را با بهترین موارد و نحوه استفاده از آنها آشنا می کنیم.



یک کارت اعتباری رایگان بسازید

همانطور که گفته شد، وب سایت ها و برنامه های زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای ساخت کارت اعتباری رایگان استفاده کرد. البته باید توجه داشته باشید اطلاعات تولید شده توسط این ابزارها معتبر نیست و ممکن است برای پرداخت های بین المللی یا انتقال پول استفاده نشود. این شماره کارت فقط برای ثبت نام در خدمات و ایجاد حساب کاربری مفید خواهد بود.

یک کارت اعتباری رایگان بسازید

یک ویزا کارت مجازی بسازید

ویزا یکی از معروف ترین خدمات پرداخت الکترونیکی است که خدمات گسترده ای را در این زمینه به شرکت ها و سازمان های مختلف در سراسر جهان ارائه می دهد. ویزا اولین بار به عنوان یک طرح پرداخت اعتباری توسط بانک آمریکا در سال 1958 معرفی شد و در سال 1966 رقیب مسترکارت شد. یک کارت ویزا رایگان بسازید تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراحل زیر را دنبال کنید.

1. مرورگر دستگاه خود (به عنوان مثال گوگل کروم) و سپس آدرس وب را باز کنید ccardgenerator.com در نوار آدرس مرورگر وارد کنید.

2. از نوار ابزار بالای سایت، روی گزینه ها کلیک کنید مولد کارت اعتباری سپس Option را کلیک کنید ویزا انتخاب کنید.

یک کارت اعتباری رایگان بسازید

3. به صفحه جدید بروید. در زیر جزئیات کارت اعتباری حاصل، می‌توانید اطلاعات مربوط به حساب غیرواقعی ویزا، از جمله شماره کارت، نام دارنده، آدرس، کشور، کد CVV و تاریخ انقضا را مشاهده کنید.

4. اگر می خواهید کارت ویزای رایگان دیگری بسازید، فقط کلید را فشار دهید بدنیا آمدن در سمت چپ کادر اطلاعات کارت کلیک کنید. در زیر می توانید دوباره جزئیات مربوط به اکانت جدید را در قسمت ذکر شده مشاهده کنید.

یک کارت اعتباری رایگان بسازید

5. اگر می خواهید یک کارت VISA رایگان به صورت گروهی ایجاد کنید، روی پیوند کلیک کنید تولید انبوه ویزا کارت روی کلید سبز رنگ “ایجاد” در پایین کلیک کنید.

6. اکنون می توانید با وارد کردن مقدار مورد نظر در مقابل عبارت No تعداد کارت ها را بشمارید. کارت ها همچنین می توان نوع قالب داده را از گزینه های JSON و XML با استفاده از CSV تعیین کرد.

یک کارت اعتباری رایگان بسازید

7. پس از اعمال تنظیمات مورد نیاز، کلید را فشار دهید تولید فایل در پایین صفحه کلیک کنید.

8. در نهایت می توانید اطلاعات کارت های ساخته شده را در قالب دلخواه مشاهده کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی دکمه فایل آفلاین را با فرمت دلخواه دانلود نمایید دانلود در پایین صفحه وجود خواهد داشت.

یک کارت اعتباری رایگان بسازید

یک مستر کارت مجازی ایجاد کنید

مستر کارت یکی دیگر از خدمات پرداخت بین المللی است که در دهه 1960 با چندین بانک در ایالات متحده تأسیس شد و بعدها توانست فعالیت های خود را به کشورهای اروپایی نیز گسترش دهد. امروزه مسترکارت در کنار ویزا کارت معتبرترین سیستم پرداخت جهانی است. به یک مستر کارت رایگان بسازید می توانید از روش زیر استفاده کنید.

1. مرورگر دستگاه خود (به عنوان مثال گوگل کروم) و سپس آدرس وب را باز کنید cardguru.io در نوار آدرس مرورگر وارد کنید.

2. در منوی کشویی سمت راست کلید بدنیا آمدن کلیک کنید و سپس از میان گزینه های نمایش داده شده، را انتخاب کنید کارت اعتباری مستر کارت انتخاب کنید.

یک مستر کارت مجازی ایجاد کنید

3. روی کلید سبز رنگ را ادامه دهید بدنیا آمدن روی سمت راست کلیک کنید.

4. اکنون می توانید اطلاعات مرتبط با حساب Virtual Card Master ایجاد شده مانند شماره کارت، تاریخ انقضا، کد CVV و نام دارنده کارت را مشاهده کنید.

یک مستر کارت مجازی ایجاد کنید

5. اگر به جزئیات بیشتری در مورد اکانت Virtual MasterCard ایجاد شده نیاز دارید، می توانید به پایین صفحه رفته و بر روی گزینه JSON در سمت چپ کلیک کنید. آدرس ثبت شده در مقابل آدرس و کشور و کد پستی به ترتیب مقابل عبارت کشور و کد پستی قرار دارد.

6. با انتخاب هر فرمتی قادر خواهید بود با کلیک بر روی گزینه آن را به صورت آفلاین ذخیره کنید دانلود کد را در دستگاه خود در پایین جعبه ذخیره کنید.

یک مستر کارت مجازی ایجاد کنید

7. برای ساخت مستر کارت رایگان مجموعهاز نوار ابزار بالای سایت، روی Bulk Credit Card Generator کلیک کنید.

8. در صفحه باز شده گزینه ها را علامت بزنید کارت اعتباری مستر کارت روی پانل روبروی Card Type کلیک کنید. برای ادامه، تعداد کارت مورد نظر را در کادر “تعداد کارت” وارد کنید. سپس از پنل Data Format فرمت مورد نظر را انتخاب کرده و در نهایت بر روی کلید . کلیک کنید بدنیا آمدن کلیک. همچنین، اگر می‌خواهید همه کارت‌ها از یک کشور خاص باشند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کشور مورد نظر خود را از منوی کشویی Country انتخاب کنید.

یک مستر کارت مجازی ایجاد کنید

9. در نهایت کادری با اطلاعات کارت های اصلی ایجاد شده در سمت راست صفحه نمایش داده می شود. همچنین بر روی گزینه کلیک کنید دانلود می توانید این داده ها را به صورت آفلاین در قالب مورد نیاز دریافت کنید.

ویزا و مسترکارت با انتخاب کشور ساخته شده است

روش های ذکر شده در قسمت های قبل به طور پیش فرض به کاربر اجازه نمی دهد کشوری را انتخاب کند، این کار فقط در حالت گروهی قابل انجام است. خوشبختانه، جایگزین های دیگری نیز وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد ویزا کارت یا کارت اعتباری مستر کارت همانطور که در زیر نشان داده شده است برای یک کشور خاص ایجاد شده است.

1. مرورگر دستگاه خود (به عنوان مثال گوگل کروم) و سپس آدرس وب را باز کنید fakedata.net/generate در نوار آدرس مرورگر وارد کنید.

2. از پنل سمت چپ سایت، روی گزینه ها کلیک کنید کارت های اعتباری تولید کنید کلیک.

با انتخاب سینی ویزا و مسترکارت بسازید

3. در صفحه بعدی، به پایین صفحه بروید و سپس سرویس پرداخت مورد نظر مانند ویزا کارت یا مستر کارت را از پنل زیر بیانیه شبکه صدور انتخاب کنید. سپس از منوی کشویی زیر کشور، کشوری را که می خواهید برای آن یک کارت اعتباری رایگان ایجاد کنید، انتخاب کنید.

4. پس از انتخاب گزینه های مورد نیاز، برای ایجاد حساب پرداخت مجازی روی کلید دوباره تولید کنید روی سمت راست کلیک کنید.

با انتخاب سینی ویزا و مسترکارت بسازید

5. در نهایت اطلاعات مسترکارت یا ویزا تولید شده در کادر زیر عبارت Generated Data نمایش داده می شود. این اطلاعات شامل شماره کارت، نام دارنده، آدرس، کشور، کد CVV و تاریخ انقضا می باشد. توجه داشته باشید که هنگام انتخاب برخی کشورها، ممکن است آدرس در این کادر نمایش داده نشود. اگر به آدرس کارت نیاز دارید، کشور مشخص شده را در ایالات متحده آمریکا قرار دهید.

با انتخاب سینی ویزا و مسترکارت بسازید

در نهایت شایان ذکر است که ایجاد کارت اعتباری رایگان تنها به صورت پیش فرض امکان پذیر است و واقع بینانه نیست. در نتیجه کاربران به این حساب ها دسترسی نخواهند داشت و نمی توانند از آنها برای پرداخت های بین المللی یا انتقال پول استفاده کنند.

سوالات متداول در مورد ایجاد کارت اعتباری رایگان

آیا امکان ساخت کارت اعتباری رایگان وجود دارد؟

آره؛ با استفاده از وب سایت های مختلف در این زمینه می توانید به صورت پیش فرض مستر کارت یا ویزا رایگان بسازید. این شماره کارت برای ثبت نام در سایر خدمات و سایت ها مفید و کاربردی خواهد بود.

آیا امکان انتقال وجه و پرداخت با کارت اعتباری رایگان وجود دارد؟

نه اگر از طریق ابزارها و خدمات آنلاین یک کارت اعتباری رایگان ایجاد می کنید، فقط می توانید از شماره کارت برای ثبت نام در سایت ها و برنامه ها استفاده کنید. این حساب ها به کاربر اجازه پرداخت های بین المللی و انتقال وجه را نمی دهند.

بهترین راه برای ساخت کارت اعتباری رایگان چیست؟

وب سایت های مختلفی در زمینه ساخت کارت های اعتباری رایگان خدماتی را به کاربران ارائه می دهند که در آن ها می توان خدمات پرداخت مختلفی از جمله مستر کارت و ویزا کارت را انتخاب کرد. آدرس و نام صاحب حساب به همراه کد CVV و تاریخ انقضای کارت نیز به کاربر نمایش داده می شود.

چگونه با کارت اعتباری رایگان پرداخت می کنید؟

اساساً نمی توان با کارت اعتباری رایگان تراکنش و انتقال پول انجام داد. وب سایت هایی که چنین ادعاهایی دارند اغلب از حساب های هک شده یا کلاهبرداری استفاده می کنند که هر دو می توانند برای کاربران مشکل ایجاد کنند. برخی از موسسات می توانند یک حساب کارت خارج از کشور به نام خود باز کنند یا پرداخت ها را با هزینه ای بپذیرند.

دیدگاهتان را بنویسید