آیفون 14 پرو اپل با تغییرات زیادی در غیر رسمی ترین رندر دیده شده است


برادر جان ساعاتی پیش اپل از جدیدترین رندرهای منتسب به آیفون 14 پرو (آیفون 14 پرو) رونمایی کرد تا با تغییرات ظاهری این گوشی مورد انتظار آشنا شود و به نظر می رسد با بیشترین ها طرف هستیم. دقیق. رندرها از آیفون 14 پرو ساخته شده اند.

به گزارش MacroMorz و طبق کانال Front Page Tech YouTube، برنامه های جدید بر اساس شایعات اخیر ساخته شده اند. قبل از انتشار این رندرها، ابعاد دقیق آیفون 14 پرو، شماتیک های منتسب به این گوشی و حتی تصاویر فریم اصلی فاش شده بود.

تصویر بنفش رنگ جلو و پشت آیفون 14 پرو اپل فاش شده است

هنگامی که اپل برای اولین بار آیفون X را معرفی کرد، حاشیه های اطراف صفحه نمایش آیفون را حذف کرد و از یک بریدگی در بالای صفحه نمایش استفاده کرد. سال‌ها بعد، در سال جاری، آیفون‌ها به دلیل قرار دادن دوربین سلفی در سوکت گرد و فیس آیدی در سوکت بیضی، با ناچ پرو خداحافظی خواهند کرد. مدل های استاندارد آیفون 14 همچنان دارای بریدگی خواهند بود. به نظر می رسد آیفون 14 پرو نسبت به آیفون های 2021 حاشیه کمتری در اطراف صفحه نمایش دارد.

بنفش بنفش آیفون 14 پرو در جلو و پشت

مهم ترین تغییری که آیفون 14 پرو در پنل پشتی با آن مواجه است، استفاده از سنسور 48 مگاپیکسلی است. اپل هرگز از سنسور 48 مگاپیکسلی در آیفون استفاده نکرده است. استفاده از دوربین های پیشرفته تر باعث افزایش ضخامت و ابعاد جزیره دوربین در پنل پشتی می شود. آیفون 14 پرو احتمالا قابلیت فیلمبرداری 8K را ارائه می دهد.

تجهیزات دوربین اپل آیفون 14 پرو معرفی شد

مقالات مرتبط:

رندرهای جدید نشان می دهد که آیفون 14 پرو گوشه های نسبتا گردی دارد. به نظر می رسد که اپل به دلیل افزایش اندازه جزیره دوربین تصمیم گرفته است گوشه های دستگاه را گرد کند. جزیره دوربین آیفون 12 پرو تا حد زیادی با زوایای دستگاه مطابقت داشت. اما در سال 2021 اندازه جزیره دوربین افزایش یافت و این تراز تا حدی از بین رفت. اگرچه تفاوت چندانی بین دوربین پشتی آیفون 12 پرو مکس و آیفون 13 پرو مکس وجود ندارد، اما دوربین آیفون 12 پرو از نظر ظاهری تفاوت زیادی با آیفون 13 پرو دارد.

مدل طلایی آیفون 14 پرو اپل رونمایی شد

نمایش های متمرکز بر روی آیفون 14 پرو بنفش فاش شد. اما رنگ های دیگر را نیز رنگ می کنند. طبق شایعات، اپل امسال آیفون 14 پرو را در رنگ‌های «بی‌نظیر» بنفش، گرافیتی، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهد کرد. اپل احتمالا اواخر تابستان امسال از نسل جدید گوشی های خود رونمایی خواهد کرد و در پاییز روانه بازار خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید