انتشار یادداشت های روزانه یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام – مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «تازیانه های رفتار» اثر علی آقامحمدی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام از سال های طاغوت تا پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس توسط حمید حسام نوشته شده است. توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

حمید حسام، نویسنده مشهوری که بیشتر به خاطر خاطرات شهدایش شهرت دارد، این بار برای مردی که به عنوان یک سیاستمدار، سیاستمدار یا اقتصاددان شناخته می شود، نوشت.

و درباره نگارش کار جدیدش می گوید: «من با سیاستمداران هم کنار نمی آیم» این پاسخی بود که به یک شهید زنده دادم. خطاب به علی البلیغ که دوستم شفیق بود و به شدت اصرار داشت که زندگی نامه میهن پرستی مسئولی چون دکتر علی آقا محمدی را بنویسم. سرانجام در سخنان صریح و صادقانه خود آخرین کلمه را گفت: «اگر فردای قیامت ننویسی، سیدالشهدا یقه را می گیرند» و همان پیشنهادی را به من داد که آنقدر شیوا از من پرسید. . چهل سال پس از انقلاب، این اولین گفتگوی چهره به چهره با یکی از محوری ترین چهره های انقلاب اسلامی بود.

علی آقامحمدی، رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در مقدمه این کتاب می گوید: برای روشنگری آینده، نام آشنای برادرم حمید را برای نویسنده گذاشتم. حسام و حمدالله که این یادداشت ها را با رعایت صداقت در نقل مطالب به نثر مطلقه و ملایم نوشته است.

«تازیانه‌های رفتار» هویت نسلی است که پای منبر و حرم امام حسین (ع) به دنیا آمده‌اند و رد پای خونین آن‌ها به راهروها و سلول‌های «کمیته مشترک مبارزه با خراب‌کاری» به خیابان‌ها می‌رسد و طوفان ایجاد می‌کند. و “بهمن”

این کتاب در 196 صفحه منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید