دیدار آتی عباس و گانتز



وزیر همکاری رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه از برگزاری یک سلسله دیدار بین مقامات اسرائیلی و همتایان فلسطینی خود به رهبری محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در هفته های آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان اسرائیل به نقل از سعدی البلاد، عیسی فریغ، وزیر همکاری رژیم صهیونیستی در گفت وگو با روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» گفت: «بنی گانتز» وزیر دفاع اسرائیل قرار است در نزدیکی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کند. آینده.

وی افزود: هفته آینده با وزیر اقتصاد و دارایی فلسطین دیدار خواهم کرد، یایر لاپید وزیر امور خارجه اسرائیل نیز با ریاض المالکی وزیر امور خارجه فلسطین برای کاهش تنش بین دو طرف دیدار خواهد کرد. “

فریج درباره اظهارات قبلی آویگدور لیبرمن، وزیر دارایی اسرائیل مبنی بر اینکه عباس مرتکب «تروریسم سیاسی» می‌شود، گفت: «من با او موافق نیستم، فکر می‌کنم او اشتباه می‌کند، این اظهارات نادرست است».

فرج گفت: عباس بهترین شریکی است که تا به حال داشته ایم و متأسف خواهیم بود که با او پیشرفت نکرده و افق سیاسی جدیدی ایجاد نکرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه در حال تلاش برای تشکیل کمیته اقتصادی بین اسرائیل و فلسطین است، گفت: ما نباید از دیدار وزرای اسرائیلی با وزرای فلسطینی هراس داشته باشیم.

ریج گفت: «او از دولت اسرائیل خواسته است که این کمیته اقتصادی را تشکیل دهد، اما برخی محافل اسرائیلی از تبدیل شدن آن به کمیته سیاسی بیم دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید