هدست گیمینگ Lenovo Legion H5 با پشتیبانی از صدای فراگیر با قیمت 44 دلار معرفی شد


لنوو در کنفرانس خبری اخیر خود از یک هدست گیمینگ بی سیم جدید به نام Legion H5 رونمایی کرد که قیمت آن ۲۹۹ یوان (حدود ۴۴ دلار) خواهد بود.

به گزارش Gizmochina، هدست گیمینگ بی‌سیم Lenovo Legion H5 از یک درایور 50 میلی‌متری استفاده می‌کند و صدایی شفاف با بیس باکیفیت تولید می‌کند. این هدست از چرم مصنوعی با پدهای مشبک ساخته شده است. به نظر می رسد این پدها تنها سطح اختصاصی حذف نویز در این محصول باشند. بالشتک های این هدفون نیز سطحی از راحتی را فراهم می کند و طراحی خاص آن مانع از تعریق کاربر در هنگام استفاده می شود.

هدست گیمینگ بی سیم Lenovo Legion H5

هدست Legion H5 از فناوری بلوتوث 5 پشتیبانی می کند و مجهز به جک 3.5 میلی متری است که با پلتفرم های مختلف سازگار است و از جلوه های صوتی مجازی و صدای فراگیر استریو پشتیبانی می کند. همچنین این هدفون دارای میکروفون جداشدنی است که تنها با یک کلیک به آن متصل می شود. ظرفیت دقیق باتری هدفون Legion H5 مشخص نیست. اما لنوو ادعا می کند که با هر بار شارژ می توانید این موسیقی را تا 24 ساعت پخش کنید.

مقالات مرتبط:

هدست گیمینگ بی‌سیم Lenovo Legion H5 در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه خواهد شد. این هدفون از 24 ژوئن (3 تیر 1401) در چین عرضه می شود و علاقه مندان می توانند از این پس آن را پیش خرید کنند. متأسفانه هنوز مشخص نیست که لنوو قصد فروش این هدفون بی سیم را در بازارهای خارج از چین دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید