485 شرور در عشساران دستگیر شدند



سرهنگ ارسلان خادمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) اظهار داشت: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی شهرستان گشساران 11 قاچاقچی، 72 معتاد و پنج نفر اراذل و اوباش را دستگیر و 277 دستگاه خودرو و 15 دستگاه موتورسیکلت را نیز توقیف کردند.

وی افزود: در مدت مذکور 51 نفر به اتهام سرقت و 346 نفر به سایر جرایم در شهرستان جاچساران دستگیر و 207 نفر نیز اعدام شدند.

سرهنگ خادمیان گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاچساران از مجرمان دستگیر شده در مرحله اول طرح تامین اجتماعی 25 قبضه سلاح گرم کشف و ضبط کردند.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در این مرحله از طرح تقویت تامین اجتماعی، از 77 واحد صنفی بازدید و 21 واحد صنفی تعطیل شدند.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به دادگاه معرفی شدند، افزود: طرح های ارتقای امنیت اجتماعی طبق قانون ادامه دارد تا سطح امنیت و آرامش مردم گچساران در سال جاری افزایش یابد. “

وی همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی را ارزشمند دانست و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرائم و ناهنجاری های اجتماعی در سطح شهر مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی جرم اقدام کنند. عاملان

دیدگاهتان را بنویسید